AFAS Software verlengt hoofdsponsoring Tennis Classics
- Sponsoring
- 8 jan 2013 @ 00:00
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Sponsoring
- 8 jan 2013 @ 00:00
- Redactie MarketingTribune
Softwarebedrijf AFAS heeft een jaar toegevoegd aan de langlopende verbintenis met het toernooi voor voormalig Grand Slam- en Davis Cup-kampioenen. AFAS Software is dit jaar voor het zesde jaar hoofdsponsor.
'Gaaf dat we in deze tijd zo’n mooi verhaal kunnen vertellen', aldus toernooibaas Jacco Eltingh over de tussentijdse contractverlenging tot en met 2014. 'Fantastisch dat AFAS Software ons weer heeft gekozen. AFAS Software is één van de succesvolste bedrijven in Nederland en enorm innovatief. Dat een partij die zo succesvol is en zoveel kansen krijgt om zich te profileren toch weer voor de Classics kiest, is geweldig.'
Truus Koppelaar, directeur Marketing & Communicatie van AFAS Software, is niet minder enthousiast. 'De AFAS Tennis Classics is een uniek, hoogstaand evenement dat we zeker nog niet kwijt willen. Het unieke aan het toernooi is dat business-to-business een belangrijk aspect is én dat het daarnaast een prachtig platform voor onze partners is. Iedereen kan het toernooi gebruiken om klanten én potentiële klanten te ontvangen in een perfecte ambiance en ze een onvergetelijke dag te bezorgen.' Naast de AFAS Tennis Classics is AFAS naamgevend partner van het AFAS Circus Theater in Scheveningen en hoofdsponsor van AZ.
Het tweede driejarige contract van AFAS Software en de Tennis Classics liep tot en met de AFAS Tennis Classics van 2013. AFAS Software heeft daarnaast ook de eerste rechten om na 2014 door te gaan als hoofdsponsor. Truus Koppelaar: 'Nog voor de AFAS Tennis Classics van 2014 gaan we praten over 2015.'
'Dit betekent dat we in ieder geval weer twee jaar verder gaan knallen', aldus Jacco Eltingh. 'Dat we vervolgens ieder jaar bekijken of we samen verder gaan, houdt in dat we elkaar steeds moeten overtuigen van de toegevoegde waarde. Dat is een uitdaging die Paul en ik graag aangaan. Dat AFAS Software en wij bij elkaar passen is al een tijdje duidelijk. We worden allebei gedreven door passie. Als wij denken dat iets anders of beter kan, dan doen wij dat. En we zijn er allebei van overtuigd dat het unieke van de AFAS Tennis Classics nog niet is uitgebouwd.'
Nu het hoofdsponsorschap is verlengd, gaat Eltingh in gesprek met de gemeente Apeldoorn en de accommodatiebeheerder van Omnisport over verlenging van het verblijf van de ATC in Apeldoorn. De afspraken met Apeldoorn lopen tot en met 2013. Het toernooi verhuisde in 2011 van Eindhoven naar Apeldoorn.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Premier Padel Rotterdam gesponsord... 23-04-2024
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing