TVM gaat door sponsoring transport veiliger maken

TVM gaat door sponsoring transport veiliger maken
  • Sponsoring
  • 23 mei 2014 @ 09:05
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringPartnership

TVM verzekering kiest na jaren van sportsponsoring voor maatschappelijke sponsoring. De verzekeraar zal haar sponsorinvesteringen concentreren op het veiliger maken van het vrachttransport in Nederland en België. Met haar leden wil TVM initiatieven ontplooien om gezamenlijk het weg- en watertransport veiliger te maken.

TVM heeft als doel dat vervoerders die bij TVM verzekerd zijn, tot de veiligste van Europa gaan behoren. Samen met kenniscentra, politiek, maar vooral ook de zakelijke relaties wil TVM verzekeren van veiligheid een speerpunt maken.

Arjan Bos, bestuursvoorzitter TVM: 'TVM wil haar kennis en mogelijkheden inzetten voor een veiligere samenleving. Dat betekent concreet dat wij onze klanten gaan helpen om hun transport veiliger te maken. TVM wil daarin vooroplopen en een betekenisvolle bijdrage leveren aan veiliger vrachtvervoer. De sportsponsoring heeft ons heel veel gegeven de afgelopen 28 jaar, maar nu kiezen we vol overtuiging voor een meer maatschappelijke investering!'

TVM is al jarenlang actief bezig met preventieprogramma's bij de verschillende vervoerders. Deze worden opgenomen in het TVM veiligheidsplan.

Arjan Bos: 'In hoofdlijnen gaan we samen met onze vervoerders initiatieven ontwikkelen om kruispunten en wegen veiliger te maken. Om de vrachtwagens veiliger te maken en om daar zowel bij de chauffeurs als ook bij de jeugd bewustwording over te creëren. TVM heeft nu het principebesluit genomen om de weg in te slaan van zakelijke sponsoring. De komende maanden worden gebruikt om samen met alle partijen en externe partijen de programma's en campagne-ideeën verder concreet uit te werken.'
 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken