BNR gaat aan boord bij de Volvo Ocean Race
- Sponsoring
- 3 okt 2014 @ 14:27
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - Partnership
- 3 okt 2014 @ 14:27
- Redactie Sponsoring
BNR Nieuwsradio gaat de prestigieuze Volvo Ocean Race 9 maanden lang op de voet volgen. Middels live reportages en exclusieve interviews in BNR De Ochtendspits, BNR Zakendoen met… en BNR Sportzaken brengt BNR unieke content in beeld en woord. BNR biedt de luisteraar zakelijke relevantie. Met thema’s als leiderschap, doelen bereiken, teambuilding en coaching slaat BNR de brug tussen het bedrijfsleven en deze topsport.
Sjors Fröhlich over de samenwerking met Brunel: 'De Volvo Ocean Race en BNR Nieuwsradio zijn een perfecte combinatie. Allereerst geeft de samenwerking met Brunel ons een uniek beeld van wat er aan boord gebeurt en bovendien zijn er veel raakvlakken tussen het teamwork op het schip en in het dagelijks leven. Ik zie er naar uit en wens de Brunel-boot alle succes!'
BNR Sportzaken presentator Humberto Tan is zeer onder de indruk van de Volvo Ocean Race: 'Stoere mannen en vrouwen, hoge golven. De Volvo Ocean race is extreem zwaar! Het kost meer kracht, discipline en doorzettingsvermogen dan je in eerste instantie ziet. Wow, wat een sport!'
'Brunel neemt voor de derde keer deel aan de Volvo Ocean Race, een unicum in deze prestigieuze oceaanzeilwedstrijd. Deze race past perfect bij ons. De eendracht zien wij in gedeelde kernwaarden als winnen, teamwork, kwaliteit en betrouwbaarheid. Daar zijn we niet alleen trots op, maar dit willen we tevens delen. Met de beslissing van de Volvo Ocean Race-organisatie om de race met identieke boten te zeilen, kwam de kwaliteit en samenwerking tussen de zeilers centraal te staan. Deze menselijke waarden sluiten naadloos aan bij de identiteit van Brunel. Tijdens deze Volvo Ocean Race maken enkel de mensen op de boot het verschil. De selectieprocedure van deze zeilers was nu van een nog groter belang, dan in voorgaande edities. En dat is precies wat Brunel doet; detacheren van mensen die het verschil maken', aldus Steven Biester, projectleider Volvo Ocean Race van Brunel.
De twaalfde editie van de Volvo Ocean Race start 4 oktober 2014 in de Spaanse havenstad Alicante (Spanje) en eindigt op 27 juni 2015 in Göteborg (Zweden).
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Premier Padel Rotterdam gesponsord... 23-04-2024
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing