Klimsport start samenwerking met The North Face

Klimsport start samenwerking  met The North Face
  • Sponsoring
  • 9 jan 2015 @ 11:52
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SportmarketingSponsoring

Outdoormerk The North Face en de Koninklijke Nederlandse Klim- en Bergsport Vereniging (NKBV) gaan vanaf 2015 samenwerken. Onderdeel van de samenwerking is dat The North Face onder andere de leden van het Nederlands sportklimteam, het Nederlands ijsklimteam en de NKBV Expeditie Academie van een nieuwe garderobe voorziet.

NKBV-directeur Robin Baks is blij met deze sponsorovereenkomst: 'Met een financiële bijdrage helpt The North Face ons met de ontwikkeling van de sport en de verdere groei van het aantal leden. Daarnaast draagt dit partnership bij aan de professionele uitstraling van onze vereniging.'

De samenwerking onderstreept het succes dat de NKBV de afgelopen jaren behaalde met een groeiend ledenaantal, in een periode waarin veel Nederlandse sportbonden juist kampen met dalende ledencijfers en vertrekkende sponsors.

'Een mooie partner', vindt ook Stijn van Hees, marketing manager van The North Face. 'De NKBV staat midden in onze doelgroep van buitensporters die onder soms extreme weersomstandigheden op pad gaan. Ze is de autoriteit op het gebied van de bergsport en daar verbinden wij graag onze naam aan. We zijn er trots op dat we met deze samenwerking bijdragen aan de ambities van bergsportend Nederland.'
 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken