Quantore partner Vierdaagse Nijmegen

Quantore partner Vierdaagse Nijmegen
  • Sponsoring
  • 15 apr 2015 @ 16:53
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SportmarketingSponsoring

Quantore en de Stichting De 4daagse uit Nijmegen hebben een sponsorovereenkomst voor één jaar getekend. Quantore wil met de overeenkomst invulling aan haar missie om de zelfstandige kantoorvakhandel weer top-of-mind te maken bij de consument.

'De Vierdaagse is een sympathiek evenement, dat past bij de kantoorvakhandel. Onze leden bedienen een breed publiek, zorgen voor een bijzondere beleving en zijn er voor iedereen. Net als de Vierdaagse. Graag sluiten wij aan bij het grootste wandelevenement in de wereld om de kantoorvakhandel op een positieve manier onder de aandacht te brengen', verklaart algemeen directeur Arnold Theuws.

Hoe Quantore haar partnership met de Vierdaagse gaat uitwerken zal de komende maanden in detail bekend worden gemaakt.

Quantore Europe B.V. is een coöperatie en in de Benelux één van de grootste spelers op het gebied van kantoorartikelen. Bijna 450 zelfstandige kantoorvakhandelaren zijn bij de organisatie aangesloten. Ook verzorgt Quantore de inkoop en logistiek voor een aantal grote retailklanten. Kernactiviteit is de groothandel in kantoorartikelen met een omzet van 150 miljoen euro en een assortiment van 22.000 artikelen.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken