Remia strikt Rod Stewart en DJ Afrojack

Remia strikt Rod Stewart en DJ Afrojack
  • Sponsoring
  • 4 jun 2015 @ 08:01
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • PartnershipEndorsementEntertainment

De Britse rockzanger Rod Stewart speelt samen met de succesvolle Nederlandse DJ Afrojack in de nieuwe commercial van Remia. Binnen het thema “The original, remixed” worden de vernieuwde feestsauzen van Remia geintroduceerd en is de hitsong “Da’ ya’ think I’m sexy” van Rod Stewart door Afrojack geremixed.

Remia feestsauzen passen perfect bij consumenten die wel houden van een feestje en met wie kan dat beter dan met DJ Afrojack. Aangezien Remia in 2012 al heeft samengewerkt met Afrojack was de link snel gelegd. Het idee werd geboren om de restyling van de feestsauzen te koppelen aan de remix van de hitsong van de befaamde feestganger, Rod Stewart.

De hitsong “Da’ ya’ think I’m sexy” van Rod Stewart zit als een rode draad in de nieuwe feestsauzen commercial van Remia. Afrojack maakt zijn entree op een poolparty van een Beverly Hills mansion. Op de achtergrond speelt “Da’ ya’ think I’m sexy” en het feestje begint langzaam op gang te komen. Als het refrein ingezet wordt, zien we dat ook Rod Stewart aanwezig is op dit feest en hij wordt door de gastvrouw enthousiast ontvangen.
Afrojack ontdekt de vernieuwde feestsauzen van Remia bij de barbecue en is blij verrast, hij kijkt om naar Rod Stewart en krijgt een idee! Wat Remia kan met de feestsauzen, kan Afrojack ook… Hij neemt plaats achter de draaitafel en maakt spontaan een remix van de hit “Da’ ya’ think I’m sexy”, een nieuwe hit is geboren! Rod Stewart danst mee op de beat.

De afgelopen jaren heeft Remia gewerkt met Gerard Joling, Herman den Blijker, Churandy Martina, Jan Kooijman en Sylvester Stallone. Remia is een familiebedrijf, waar ruim 400 werknemers werken.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken