Rabobank langer hoofdsponsor van CHIO Rotterdam

Rabobank langer hoofdsponsor van CHIO Rotterdam
  • Sponsoring
  • 2 jun 2016 @ 00:02
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SportSponsorshipEvenement

Rabobank heeft zijn hoofdsponsorschap van CHIO Rotterdam met drie jaar verlengd. Dat gebeurde maandag op het Hippisch Haven Gala, de kick-off voor het 68e CHIO met sponsors en genodigden. Tijdens deze bijeenkomst verlengden ook legacy-partners Indofin Group, Rotterdam Topsport en Mercedes Benz Nederland hun samenwerking met het CHIO en verbond ook Deloitte zich als legacy partner.

'Het was weer een enerverende avond', aldus algemeen directeur Jan de Mooij. 'Al 68 jaar oud en toch staat het CHIO Rotterdam nog ontzettend in de belangstelling. En niet alleen bij de wereldtop op hippisch gebied, vooral ook bij het bedrijfsleven. Welk evenement kan zich gesteund voelen door zoveel zeer trouwe sponsors als het CHIO Rotterdam?'

Hoofdsponsor Rabobank Rotterdam verbindt ook de komende drie jaar haar naam aan het CHIO Rotterdam. 'Het evenement draagt prima bij aan de doelstellingen van de bank, zowel commercieel als maatschappelijk. En daarnaast draagt ze bij aan de belangrijke thema’s en uitdagingen van de stad. Ons credo is niet voor niets ‘Samen de stad sterker maken’. Naast hoofdsponsor van het CHIO Rotterdam zijn we ook hoofdsponsor van de Hippische Alliantie Rotterdam. Via het Trustfonds ondersteunen wij specifiek de maatschappelijke activiteiten van de HAR gericht op de meer kansarme jongeren in de stad', aldus Leo Peeters Weem, directievoorzitter van Rabobank Rotterdam.

CHIO strikt ook Deloitte

Deen Sonneveldt, partner bij Deloitte, tekende de Legacy Partner overeenkomst tussen Deloitte en CHIO. 'Wij hebben behoefte aan een mooi, kwaliteitsvol hospitality evenement. Dat hebben wij in het CHIO Rotterdam gevonden. We komen al jaren met relaties naar het CHIO Rotterdam en hebben nu besloten om het evenement steviger in te gaan zetten. Het past goed bij ons en bij onze binding met deze stad. Daarnaast geniet het CHIO ook landelijke bekendheid waardoor het waardevol is voor al onze relaties.'

Tijdens het Hippisch Haven Gala wordt traditiegetrouw ook de sponsor prijs uitgereikt. Deze prijs was dit jaar voor de jarige Vrienden van het CHIO Rotterdam. In de afgelopen tien jaar is deze vriendenclub uitgegroeid tot een hechte groep bedrijven uit de regio die het CHIO Rotterdam en elkaar een warm hart toedragen. Voorzitter Pieter Baan nam namens de Vrienden van het CHIO Rotterdam de sponsorbokaal in ontvangst.

Naast de ondertekeningen en prijsuitreiking sprak voorzitter Belle de Bruin de aanwezigen toe en deelde de laatste ontwikkelingen rondom het oudste internationale topsport evenement van Rotterdam.

Het CHIO Rotterdam is het enige Nederlandse hippische topsportevenement met vijf sterren dat zich kan scharen bij de internationale topevenementen in de wereld. Van 23 tot en met 26 juni 2016 vindt het evenement voor de 68ste keer plaats in de feeërieke omgeving van het Rotterdamse Kralingse Bos. Naast een gevarieerd hippisch programma met spring- en dressuursport op internationaal topniveau, biedt het CHIO Rotterdam een aantrekkelijk programma van hippische showprogramma’s, culinaire verrassingen, talrijke kwaliteitsstandhouders en muzikaal entertainment in het befaamde Stroodorp. Steeds meer internationale bedrijven en merken zetten het CHIO Rotterdam in voor de communicatie met hun klanten en relaties. Rabobank Rotterdam is hoofdsponsor van het CHIO Rotterdam.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken