Liesje22 toont Twente
- Content
- 23 apr 2020 @ 11:14
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesContentSocial media
- 23 apr 2020 @ 11:14
- Lucas Boon
Marketingbedrijf VisitTwente introduceert ''s werelds eerste cowfluencer' genaamd Liesje22. Zij neemt de komende weken het Twentse Instagram-account over en laat zodoende de hotspots van deze streek zien.
De pay-off van de campagne luidt: Nu nog even binnen blijven, straks weer #tijdzatintwente. Doel van de campagne, ontwikkeld door Lemon Scented Tea, is om de regio Twente onder de aandacht te brengen. Iedere dag post Liesje22 op Instagram een hotspot uit de streek Twente. De foto's van deze koe zijn geschoten door Vincent Croce.
Quirine ter Haar, merkleider bij VisitTwente, zegt: 'Nu mensen binnenblijven, zie je buiten steeds meer dieren, waar ze normaal niet gezien worden. Ook onze Liesje22 raakt nieuwsgierig wat Twente naast haar bekende weiland nog meer te bieden heeft. Daarom bieden we in plaats van influencers nu een podium aan een cowfluencer.'
Gijsbregt Vijn, managing director van Lemon Scented Tea, voegt toe: 'Na een lange periode van binnen blijven, hebben veel mensen behoefte aan een gezonde glimlach. Samen met VisitTwente zijn we op zoek gegaan naar relevante luchtigheid voor de nu drukbezochte online kanalen.'
De campagne wordt via paid promotion weggezet op Instagram en Facebook. Via remarketing worden bezoekers doorverwezen naar de website van VisitTwente.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Plastic Soup Foundation lanceert AI-campagnefilm 'Life of...
- Wervingscampagne zet in op mooie kanten openbaar vervoer
- Campagne “Doe ff lekker niet” leert jongeren geen schulden te...
- Campagne tegen MS laat de ziekte door kinderogen zien
- Grote AR-activatie voor 'Kingdom of the Planet of the Apes'
- ABN Amro en Straat ontwerpen postzegel tegen fraude
Laatste Nieuws
- ANWB kiest MPG 23-05-2024
- ICI Paris XL Benelux start... 23-05-2024
- Plastic Soup Foundation lanceert... 17-05-2024
- Wervingscampagne zet in op mooie... 16-05-2024
- ABN Amro en Straat ontwerpen... 16-05-2024
- Campagne “Doe ff lekker niet” leert... 15-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing