Keynote Speaker Sponsorcongres: Marcel Surendonk

Keynote Speaker Sponsorcongres: Marcel Surendonk
  • Algemeen
  • 23 aug 2016 @ 10:55
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • SponsorcongresDialoogInteractieEvenement

Het Sponsorcongres komt er weer aan! Sponsoring kan de naamsbekendheid, de lading van het merk, de visie, de strategie en de core business van een bedrijf daadwerkelijk positief beïnvloeden. Op dinsdag 6 september komen in 'Explore by Lute' te Muiden in totaal zes keynote speakers hun licht schijnen over dit gegeven. In aanloop naar deze bewuste dag presenteren we deze sprekers. Met vandaag: Marcel Surendonk, head of brand partnerships bij Mojo Concerts.

Ga hier naar toe voor meer informatie. En er zijn nog tickets!

Marcel Surendonk werkt ruim negen jaar als head of brand partnerships bij Mojo (onderdeel van Live Nation). In die functie is hij verantwoordelijk voor de afdeling brand partnerships van Mojo en voor de samenwerking met partners bij festivals als Lowlands, Pinkpop en North Sea Jazz alsmede voor de overall partnerships met merken op het gebied van presales & ticketing. Hij is tevens voorzitter van de vakjury Entertainment en Events van de SponsorRing en een van de founders van Livescope, het kennisplatform voor de live muziek branche.

Sponsoring of Partnership? Volgens Marcel Surendonk van Mojo is deze semantische discussie van minder belang; de essentie van de relatie tussen sponsor en gesponsorde is dat er een wederzijds voordeel ontstaat en beide partijen er baat bij hebben dat voordeel voor elkaar zo groot mogelijk te maken. Marcel Surendonk zal aan de hand van praktijkvoorbeelden van partnerships met festivals als Pinkpop, Lowlands en North Sea Jazz inzicht geven op welke wijze Mojo samen met haar partners waardevolle samenwerkingen ontwikkelt. En dat er een simpele formule is voor het succes van deze partnerships. (LB)

Bekijk hier alle overige sprekers op het Sponsorcongres. En er zijn nog tickets! Ga hier naar toe voor meer informatie. 

Lees ook: Dagvoorzitter Sponsorcongres: Jan Driessen


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken