Nima Marketing Day: ‘Er is veel marketingtalent in Nederland’

Nima Marketing Day: ‘Er is veel marketingtalent in Nederland’
  • Algemeen
  • 16 mei 2017 @ 11:09
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Marketing

Op dinsdag 20 juni organiseert Nima samen met BBP Media (uitgever van MarketingTribune) de Nima Marketing Day in DeFabrique in Utrecht. Er worden tussen de 1.200 en 1.400 marketeers verwacht. Romke Swinkels, Value Factory Director bij Brabantia, is één van de vele sprekers. MarketingTribune stelde hem een paar vragen.

Waarom moet marketingminnend Nederland op 20 juni naar DeFabrique komen?
Om het verhaal achter de oer-Hollandse pedaalemmer te horen.

Waarom zou je deze dag niet willen missen?
Ik raak altijd geïnspireerd door de echte mensen achter de merken te ontmoeten. Er is veel marketingtalent in Nederland.

Kun je alvast een tipje van de sluier oplichten waarover je het gaat hebben?
Ik wil mensen inspireren met ons verhaal, waarbij design en duurzaamheid hand in hand gaan. We willen de wereld met onze producten een beetje mooier maken, maar ook met onze partnerships zoals The Ocean Clean Up, WeForest en The Hunger Project.

Ben jij voldoende connected met je merk?
Ja! Ik wil samen met Brabantia de wereld net een beetje mooier maken voor de volgende generatie. We hebben de eerste stappen daartoe al gezet en dat smaakt naar meer.
 

Voel jij je weleens oneerlijk als marketeer?
Nee.

WAT Nima Marketing Day
WANNEER Dinsdag 20 juni
WAAR DeFabrique, Utrecht
INSCHRIJVEN nimamarketingday.nl
BIJZONDERHEID Nima-geaccrediteerd met 6 PE-punten

 

 

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken