Securitas zoekt persoon achter de beveiliger
- B2b
- 13 sep 2023 @ 08:36
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 13 sep 2023 @ 08:36
- Sjaak Hoogkamer
Employer Branding Bureau EN HR solutions ontwikkelde twee wervingscampagnes voor Securitas. Beide campagnes starten in september met als doel om nieuwe beveiligers voor Securitas aan te trekken.
Het ene concept is gericht op het inzicht dat je het onbewust al in je hebt om beveiliger te zijn, door de juiste competenties te hebben. Het andere concept laat de persoon achter de beveiliger zien.
Omnichannel mediastrategie
In de campagne worden beveiligers aangesproken, maar ook mensen waarvoor het vak beveiliger helemaal nieuw is. Om dit meer visueel te maken is gebruik gemaakt van diverse media-uitingen en kanalen. Voor de awareness-fase zijn video’s gemaakt voor verschillende social media en online kanalen, zoals YouTube, Facebook, Instagram en Display. Voor de attraction-fase worden testimonials en verhalen ingezet. In de action-fase is een nieuwe landingspagina gemaakt zodat mensen op een laagdrempelige manier in contact kunnen komen met de organisatie.
Credits
Klant: Securitas, Marleen Starrenburg, Loes Berendsen, Gennaro Sumah,
Bert Verschuur, Douwe van der Leer
Employer Branding Bureau: EN HR solutions
Strategie: Léone Damen
Creatie: Stefan Makkus, Ray Pluim
Projectmanagement: Lucca Wilderom
Campagnemanagement: Vincent Annema
Arbeidsmarktcommunicatie: Rob de Vormer
Recruitment: Mijke Steenhuisen, Lotte Scholts
Productiemaatschappij: Huub the producer
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- De 8e editie van Nima Marketing Day vindt plaats op donderdag...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een beetje van iedereen'
- Martien Korting van Gripp: 'Ondernemers in de creatieve sector...
Laatste Nieuws
- Keynote Nathalie Lam van Philips:... 30-04-2024
- Mylene Samuels van ABN Amro: 'Word... 29-04-2024
- [onderzoek] Druk op... 26-04-2024
- Martien Korting van Gripp:... 25-04-2024
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
- BvA: Wees kritisch maar noem... 24-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing