Branding a Better World werkt voor Dokters van de Wereld

Branding a Better World werkt voor Dokters van de Wereld
  • Bureaus
  • 22 jun 2015 @ 11:01
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • BrandingCampagnesPitchesStichting

Na een bureauoriëntatie heeft Dokters van de Wereld gekozen voor duurzaam reclamebureau Branding a Better World. Dokters van de Wereld heeft als belangrijkste doel het toegang verschaffen tot gezondheidszorg aan mensen die hiervan zijn uitgesloten.

Managing Director Danny Brugman van Branding a Better World is erg blij met de keuze van Dokters van de Wereld: 'Wij willen door onze creatieve communicatie voor sociaal maatschappelijke merken, mensen écht in beweging krijgen. Een organisatie als Dokters van de Wereld past precies om deze reden perfect bij ons.'

Dokters van de Wereld is onderdeel van het internationale Médecins du Monde-netwerk. Samen met vijftien andere delegaties komen zij in binnen- en buitenland op voor het universele recht op gezondheid. Het belangrijkste speerpunt van Dokters van de Wereld is toegang geven tot gezondheidszorg aan mensen die hiervan uitgesloten zijn.

Het fundament van Dokters van de Wereld is sterk gebouwd op vrijwilligers. Samen met betrokken medische professionals, actieve leden, jong talent en vaste medewerkers zet Dokters van de Wereld zich actief in voor het recht op gezondheid.

Branding a Better World maakt duurzame communicatie voor duurzame merken. Alle campagnes en communicatieconcepten van het bureau moeten bijdragen aan een betere wereld.  

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken