Bifi terug op TV met campagne ‘Stiekem de lekkerste’
- Bureaus
- 16 apr 2024 @ 07:22
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 16 apr 2024 @ 07:22
- Michiel van Zaane
Bifi is terug op TV met een nieuwe campagne waarin het merk zichzelf neerzet als ‘Stiekem de lekkerste’. Het is de eerste uiting van de nieuwe samenwerking tussen het snackmerk en bureau Natwerk.
In de campagne wordt Bifi, onderdeel van Jack Link’s portfolio, neergezet als een onweerstaanbare guilty pleasure.. De campagne introduceert een humoristische en herkenbare situatie, waarin de verleiding van Bifi worstjes onweerstaanbaar blijkt te zijn. In de commercial zien we vier mannen die een potje padel spelen. Een van de mannen lijkt een blessure op te lopen. Maar niets is minder waar. Terwijl hij naar de bank strompelt, zien we dat zijn 'blessure' een leugentjeis. Eenmaal veilig op de bank haalt hij een Bifi worstje uit zijn sporttas en geniet er stiekem van, buiten het zicht van zijn padelmaatjes. De nieuwe campagne is vanaf maandag 14 april te zien op landelijke televisie. De commercial is samen met DPPLR geproduceerd
‘Stiekem de lekkerste’ is gekozen op basis van het inzicht dat hoewel veel mensen er niet ronduit voor uit durven komen, de meeste mensen er toch enorm van genieten.
Joëla van Dantzig (brand manager Bifi BNL): ‘De samenwerking tussen Bifi en Natwerk is eigenlijk buitengewoon vanzelfsprekend. Beide merken stralen lef uit en hebben een liefde voor humor, iets wat prachtig tot uiting komt in deze campagne!’
‘BiFi is een pleasure waar mensen zich soms ook stiekem guilty over voelen. Met 'stiekem de lekkerste' introduceren we een nieuw merkconcept waarin we deze momenten gaan omarmen’ aldus Wessel Beumer, creatief directeur Natwerk.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren
- De marketingtransfers van week 16, 2024
- Drie finalisten SAN New Kids on the Block 2023 bekend
Laatste Nieuws
- Holland Festival gaat voor... 29-04-2024
- Vredestein lanceert 'beestachtige'... 29-04-2024
- Holle Dolle Donnie op Koningsdag... 28-04-2024
- Drie finalisten SAN New Kids on the... 26-04-2024
- De marketingtransfers van week 17,... 26-04-2024
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing