Bifi terug op TV met campagne ‘Stiekem de lekkerste’

Bifi terug op TV met campagne ‘Stiekem de lekkerste’
  • Bureaus
  • 16 apr 2024 @ 07:22
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Bifi is terug op TV met een nieuwe campagne waarin het merk zichzelf neerzet als ‘Stiekem de lekkerste’. Het is de eerste uiting van de nieuwe samenwerking tussen het snackmerk en bureau Natwerk.

In de campagne wordt Bifi, onderdeel van Jack Link’s portfolio, neergezet als een onweerstaanbare guilty pleasure.. De campagne introduceert een humoristische en herkenbare situatie, waarin de verleiding van Bifi worstjes onweerstaanbaar blijkt te zijn. In de commercial zien we vier mannen die een potje padel spelen. Een van de mannen lijkt een blessure op te lopen. Maar niets is minder waar. Terwijl hij naar de bank strompelt, zien we dat zijn 'blessure' een leugentjeis. Eenmaal veilig op de bank haalt hij een Bifi worstje uit zijn sporttas en geniet er stiekem van, buiten het zicht van zijn padelmaatjes. De nieuwe campagne is vanaf maandag 14 april te zien op landelijke televisie. De commercial is samen met DPPLR geproduceerd

‘Stiekem de lekkerste’ is gekozen op basis van het inzicht dat hoewel veel mensen er niet ronduit voor uit durven komen, de meeste mensen er toch enorm van genieten.

Joëla van Dantzig (brand manager Bifi BNL): ‘De samenwerking tussen Bifi en Natwerk is eigenlijk buitengewoon vanzelfsprekend. Beide merken stralen lef uit en hebben een liefde voor humor, iets wat prachtig tot uiting komt in deze campagne!’
‘BiFi is een pleasure waar mensen zich soms ook stiekem guilty over voelen. Met 'stiekem de lekkerste' introduceren we een nieuw merkconcept waarin we deze momenten gaan omarmen’ aldus Wessel Beumer, creatief directeur Natwerk.



Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken