T-Mobile kiest voor Anomaly en Initiative
- Bureaus
- 6 jan 2017 @ 15:50
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Reclame
- 6 jan 2017 @ 15:50
- Redactie Bureaus
T-Mobile kiest voor Anomaly als nieuw reclamebureau voor de opzet van een onderscheidende merkpositionering en creatieve campagnes met een focus op mobile first. Het Amsterdamse bureau volgt hiermee Etcetera op, dat sinds 2011 succesvol verbonden was aan T-Mobile. Naast de keuze voor een nieuw reclamebureau heeft T-Mobile ook een nieuw mediabureau gevonden in Initiative.
Anomaly heeft vestigingen in Los Angeles, New York, Toronto, London, Amsterdam en Shanghai en werkt voor een breed scala aan merken. De Amsterdamse tak van het creatieve bureau treedt in de voetsporen van Etcetera waarmee T-Mobile ruim zes jaar lang succesvolle campagnes met onder andere Ali B. heeft gerealiseerd. De samenwerking leverde onder meer een Gouden Loeki en een zilveren Effie award op.
Randy van Essen, directeur brand & communications bij T-Mobile: 'Anomaly past als creatief bureau goed bij de ambities van ons merk en onze mobile first strategie. In de nieuw ingeslagen weg kiest T-Mobile voor een andere merkbeleving en communicatiestrategie die nauw aansluit bij de belevingswereld van mobiele consumenten en het onderscheidende karakter van ons merk.'
Engin Celikbas, ceo en partner bij Anomaly: 'De telecommarkt staat aan de vooravond van grote veranderingen. Wij zijn trots dat T-Mobile Anomaly heeft geselecteerd om inhoud en vorm te geven aan haar marketing en business strategie. We hopen dat onze samenwerking de positie van T-Mobile in Nederland nog verder zal versterken.'
Naast de keuze voor een nieuw reclamebureau heeft T-Mobile ook een nieuw mediabureau gevonden in Initiative uit Amsterdam.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Xite presenteert nieuwe merkidentiteit07-05-2024
- Het Vergeten Kind kiest voor Closed... 07-05-2024
- All Day Nuts lanceert campagne voor... 07-05-2024
- Marmot kiest Craftmore voor... 07-05-2024
- Samsung en Basic-Fit maken Nederland... 07-05-2024
- Ideapreneurs aan de slag voor Gift a... 03-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing