Arnold Schwarzenegger nieuwe gezicht Parkside campagne
- Bureaus
- 30 aug 2023 @ 10:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - ActivatieWinkelenCreatie
- 30 aug 2023 @ 10:30
- Peter van Woensel Kooy
Arnold Schwarzenegger is het nieuwe gezicht van gereedschapsmerk Parkside. Met de woorden 'Je kunt het' motiveert hij consumenten door in de nieuwe Parkside commercial op TV en via sociale media te delen hoe hij zelf succesvol is geworden.
Kijkers zien legendarische momenten uit zijn carrière die zich afspelen in de Parkside doe-het-zelf wereld. Arnold Schwarzenegger identificeert zich met Parkside. Hij inspireert consumenten om het heft in eigen handen te nemen en begeleidt ze op de weg naar succes. Dit met een flinke dosis humor en zelfspot.
Arnold Schwarzenegger is geen onbekende op het gebied van gereedschap. Hij werkte vroeger als metselaar en is een ontwerper. Hij licht MarketingTribune kort toe: 'Ýou can do it - je kunt het!- dat is precies mijn houding. Je moet in jezelf geloven, daarom ben ik een Parksider.'
Schwarzenegger en Parkside vormen naar eigen zeggen een krachtige match. Erik van den Hoogen, inkoopdirecteur bij Lidl Nederland: 'Met Arnold Schwarzenegger hebben we iemand in huis gehaald die veel van onze waarden belichaamt. Parkside staat voor het zelf aanpakken van klussen. We willen mensen het vertrouwen geven dat ze het kunnen. Arnold Schwarzenegger is een doener, hij is authentiek, vastberaden en nuchter. We zijn er trots op dat hij nu deel uitmaakt van het Parkside-team.'
Doe-het-zelf voor iedereen - dat is waar het bij Parkside om draait. Het merk is speciaal gericht op iedereen die graag repareert, bouwt en tuiniert - gewoon de handen uit de mouwen steekt. Het gehele assortiment met gereedschap, tuingereedschap en accessoires is verkrijgbaar bij Lidl.
(PvWK)
Over Parkside
'Het merk Parkside - verkrijgbaar bij Lidl - biedt doe-het-zelfproducten waarmee iedereen in een handomdraai en op eigen kracht werkzaamheden in de tuin, rondom het huis of in de werkplaats kan uitvoeren. Parkside Performance spreekt de ervaren doe-het-zelvers aan. Met de X20V accu-serie hebben mensen de keuze uit meer dan 100 gereedschappen voor werkplaats en tuin, die allemaal met slechts één compatibele accu kunnen worden gebruikt. Maar of je nu een professional of een beginner bent: met hoge kwaliteit, een onverslaanbare prijs-prestatieverhouding, een breed assortiment en natuurlijk een aantrekkelijk design heeft Parkside al velen kunnen overtuigen. Ga voor meer informatie over Parkside naar hier.'
(bron: Parkside)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Parkside
- Arnold Schwarzenegger
- Erik van den Hoogen
- Lidl Nederland
- boren
- DIY
- inkoopdirecteur
- X20V
- match
- Lidl
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren
- De marketingtransfers van week 16, 2024
- Drie finalisten SAN New Kids on the Block 2023 bekend
Laatste Nieuws
- Holland Festival gaat voor... 29-04-2024
- Vredestein lanceert 'beestachtige'... 29-04-2024
- Holle Dolle Donnie op Koningsdag... 28-04-2024
- Drie finalisten SAN New Kids on the... 26-04-2024
- De marketingtransfers van week 17,... 26-04-2024
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing