McDonalds introduceert platform Family Mode voor 'quality time'
- Bureaus
- 14 mrt 2024 @ 07:41
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 14 mrt 2024 @ 07:41
- Michiel van Zaane
McDonalds introduceert het nieuwe platform Family Time in de restaurants en app. In deze nieuwe campagne roept de fastfoodketen gezinnen op tijd voor elkaar te maken en te genieten van geluksmomentjes voor de kinderen groot zijn.
Het platform wordt gelanceerd met een campagne waarin het belang van familietijd centraal staat. In de commercial zien we een vader samen met zijn dochter Sammie bij een speeltuintje. Een foto-terugblik op zijn telefoon herinnert vader aan speciale momenten uit haar kinderjaren. Het doet hem echter ook realiseren hoe snel de tijd gaat, waarna flitsen van een puberende tienerdochter door zijn hoofd schieten. Het besef dringt door dat het de hoogste tijd is om nieuwe herinneringen te blijven maken…
Het nieuwe merkplatform, ontwikkeld met TBWA\Neboko, wordt vanaf 12 maart uitgerold in de McDonald’s restaurants, McDonald’s qpp en zal zichtbaar zijn via TV, outdoor, socials, online video en radio.
Stijn Mentrop, CMO van McDonald’s Nederland, wenst gezinnen meer Family Mode toe: ‘Met alle drukte is het soms moeilijk om écht tijd voor elkaar te maken. Toch is het belangrijk om Family Mode aan te zetten, ze worden immers sneller groot dan je denkt. Als grootste familierestaurant van Nederland geven we gezinnen spontane geluksmomentjes. Dit doen we in onze restaurants met het iconische Happy Meal en de introductie van een Chief Family Officer. Maar ook digitaal hebben we in onze app een speciale wereld gemaakt met luisterboekjes, leuke games en kortingen op gezinsuitjes.
Credits:
Opdrachtgever: McDonald’s
Bureau: TBWA\Neboko & TBWA\X
Productie: Pink Rabbit, TBWA\X, This Page Amsterdam
Muziek: Tom Tukker
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren
- De marketingtransfers van week 16, 2024
- Drie finalisten SAN New Kids on the Block 2023 bekend
Laatste Nieuws
- Fairtrade Original zet focus op... 30-04-2024
- Holland Festival gaat voor... 29-04-2024
- Vredestein lanceert 'beestachtige'... 29-04-2024
- Holle Dolle Donnie op Koningsdag... 28-04-2024
- Drie finalisten SAN New Kids on the... 26-04-2024
- De marketingtransfers van week 17,... 26-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing