Nieuwe identiteit en beeldtaal CitySafes

Nieuwe identiteit en beeldtaal CitySafes
  • Bureaus
  • 11 apr 2024 @ 13:37
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Creatief bureau The Others heeft de identiteit van CitySafes (en De Nederlandse Kluis als de merknaam in Nederland) aangescherpt om het merk herkenbaarder en internationaler te maken.

Daarbij is een internationale beeldbank ontwikkeld die zowel emotie als informatie overbrengt en gebruikt kan worden in de verschillende landen (België, Denemarken, Duitsland en Nederland) waar de merken actief zijn.

De keuze voor concept en beeldbank is volgens de betrokken partijen ‘ingegeven vanuit de overtuiging dat alle verschillende doelgroepen in verschillende landen zich hiermee kunnen identificeren en dat iedereen wel iets van waarde heeft.’

 

Als eerste start op dit moment de campagne in Duitsland met een social campagne. Offline worden er onder andere outdoor, advertising en instore communications ingezet. Later deze maand worden de campagnes verder geïntroduceerd in België, Denemarken en Nederland.

Marlous van Laar, Manager Marketing CitySafes: ‘Door middel van frisse en herkenbare beeldtaal, streven we ernaar om De Nederlandse Kluis en CitySafes als sterke internationale merken te positioneren. Onze nieuwe internationale beeldbank is ontworpen om onze diverse doelgroepen in verschillende landen aan te spreken, iets wat goed bij ons aansluit aangezien onze diensten er zijn voor iedereen.’

Credits

CitySafes                             Marlous van Laar, Sterre Embsen, Laura Quint

Creatie & Art direction   The Others: Chris Visser, Lion Versloot, Mandy van Montfoort

Account & Productie                  Aafke Obbes

Fotografie                           Lars Beekman

Film                                       Jorn Prinsen

Hair & Make-up                Ellen van Exter

Beeldmanipulatie                       Rolf Meijer

Edit                                        Arjen Moes

Design          Bram van Geerenstein, Lucienne Meijer, Isabella Smit

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken