Nieuwe identiteit en beeldtaal CitySafes
- Bureaus
- 11 apr 2024 @ 13:37
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 11 apr 2024 @ 13:37
- Sjaak Hoogkamer
Creatief bureau The Others heeft de identiteit van CitySafes (en De Nederlandse Kluis als de merknaam in Nederland) aangescherpt om het merk herkenbaarder en internationaler te maken.
Daarbij is een internationale beeldbank ontwikkeld die zowel emotie als informatie overbrengt en gebruikt kan worden in de verschillende landen (België, Denemarken, Duitsland en Nederland) waar de merken actief zijn.
De keuze voor concept en beeldbank is volgens de betrokken partijen ‘ingegeven vanuit de overtuiging dat alle verschillende doelgroepen in verschillende landen zich hiermee kunnen identificeren en dat iedereen wel iets van waarde heeft.’
Als eerste start op dit moment de campagne in Duitsland met een social campagne. Offline worden er onder andere outdoor, advertising en instore communications ingezet. Later deze maand worden de campagnes verder geïntroduceerd in België, Denemarken en Nederland.
Marlous van Laar, Manager Marketing CitySafes: ‘Door middel van frisse en herkenbare beeldtaal, streven we ernaar om De Nederlandse Kluis en CitySafes als sterke internationale merken te positioneren. Onze nieuwe internationale beeldbank is ontworpen om onze diverse doelgroepen in verschillende landen aan te spreken, iets wat goed bij ons aansluit aangezien onze diensten er zijn voor iedereen.’
Credits
CitySafes Marlous van Laar, Sterre Embsen, Laura Quint
Creatie & Art direction The Others: Chris Visser, Lion Versloot, Mandy van Montfoort
Account & Productie Aafke Obbes
Fotografie Lars Beekman
Film Jorn Prinsen
Hair & Make-up Ellen van Exter
Beeldmanipulatie Rolf Meijer
Edit Arjen Moes
Design Bram van Geerenstein, Lucienne Meijer, Isabella Smit
Citysafes_sell from The Others on Vimeo.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren
- De marketingtransfers van week 16, 2024
- Drie finalisten SAN New Kids on the Block 2023 bekend
Laatste Nieuws
- Holland Festival gaat voor... 29-04-2024
- Vredestein lanceert 'beestachtige'... 29-04-2024
- Holle Dolle Donnie op Koningsdag... 28-04-2024
- Drie finalisten SAN New Kids on the... 26-04-2024
- De marketingtransfers van week 17,... 26-04-2024
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing