Wat kun je als merk doen aan het dalende Facebookbereik?

Wat kun je als merk doen aan het dalende Facebookbereik?
  • Content
  • 12 mei 2014 @ 11:35
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Trends

Op de blog socialmediatoday.com staat een aardige infographic over het dalende Facebookbereik en wat je daar als merk aan kunt doen. Want het is inmiddels een feit dat merken die Facebook inzetten te maken hebben met sterke daling in engagement. De infographic gaat in op hoe Facebook zelf bepaalt wat er wel en wat er niet getoond wordt in een tijdslijn.

Onderstaand figuur toont de daling in het organische bereik van merkposts op Facebook:

De infographic:

Bron: socialmediatoday.com

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken