Dit zijn de nieuwe aanwinsten van Zandbeek

Dit zijn de nieuwe aanwinsten van Zandbeek
  • Content
  • 3 nov 2016 @ 11:26
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaContent

Contentmarketingbureau Zandbeek heeft zijn team versterkt met vijf nieuwe medewerkers. De uitbreiding komt voort uit een groeiende vraag naar een geïntegreerde aanpak van content, (online) marketing en pr. We stellen de nieuwe aanwinsten even kort aan u voor.

Bart Knook (40) werkte hiervoor acht jaar bij Kris Kras Design als senior designer. Hij heeft ervaring opgedaan met (digitale) magazines voor (semi-)overheden en financiële instellingen. In het verleden won Bart de prestigieuze Grand Prix Customer Media. Sinds deze maand (november) werkt hij als senior designer bij Zandbeek.

Rick Akkermans (32) gaat als copywriter de afdeling pr & publishing van Zandbeek versterken. Eerder werkte hij als copywriter en projectmanager bij iMediate waar hij onder andere veel deed voor Media Markt.

Jacqueline Kerssemakers (38) werkte na haar studie in Florida als (assistent) producer en accountmanager bij verschillende media- en marketingbedrijven in de VS. Sinds november werkt ze als senior projectmanager bij Zandbeek.

Pauline Verkamman (25) is bij Zandbeek gestart als junior media intelligence specialist. Na haar studie aan de Fontys Academy Creative Industries werkte ze bij Rabobank als webmaster en projectcoördinator.

Christine Bierens (27) wordt het nieuwe gezicht van Zandbeek's receptie. Eerder werkte ze als receptionist en telefonist bij Securitas en Dealerleasing BV.


Ga voor meer informatie naar de website

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken