XITE lanceert advertising campagne op tv

XITE lanceert advertising campagne op tv
  • Content
  • 4 jul 2017 @ 15:28
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • WebsiteOnline advertisingContent

Muziekwebsite XITE biedt adverteerders vanaf deze maand de mogelijkheid om online advertentiecampagnes op televisie in te kopen. Hiermee is XITE de eerste tv-zender in Nederland die advertising via het online model aanbiedt via een 'lineair' kanaal.

Mondelez International is met het merk Oreo als exclusive launching partner de eerste adverteerder die per 4 juli gebruikmaakt van programmatic advertising op de muziekwebsite. Deze samenwerking is tot stand gekomen met mediabureau Carat. Met online advertising op een lineair kanaal kunnen campagnes bij XITE nu crossmediaal worden ingekocht op zowel televisie als online kanalen. 

Marco van Houdt, director brand partnerships bij XITE, laat weten: 'De veranderende mediaconsumptie zorgt ervoor dat wij voortdurend op zoek zijn naar nieuwe technische innovaties om muziekvideo's op de beste wijze bij de kijker te brengen. Mediabureau Carat sluit met haar visie, die traditionele tv-planning future proof maakt, hier perfect op aan. Vanuit een 'audience first' gedachte ontwikkelen zij net als wij een geïntegreerde aanpak die zorgt voor effectieve en efficiënte campagnes.'

 

Lees ook: XITE lanceert tv-zender in Canada.
 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken