Loavies gaat partnership met Love Island aan

Loavies gaat partnership met Love Island aan
  • Content
  • 25 jul 2023 @ 07:59
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Modemerk Loavies vormt een koppel met de online datingshow Love Island. De campagne van het e-commerce merk en Love Island Nederland & België kwam tot stand door samenwerking met producent ITV Netherlands en media saleshouse Ad Alliance.

Met de samenwerking wil het merk een jonge, fashion-minded doelgroep bereiken en te inspireren. Behalve dat de verschillende stijlen te zien zijn in de show, is het ook voor het eerst dat elk kledingstuk dat in de show te zien is, via Reloaved een tweede leven krijgt.

De Islanders krijgen toegang tot een gedeelde kledingkast in de nieuwe villa en worden door Loavies gekleed voor feestje, dates en niet te vergeten de finale. Dit vormt het begin van een bredere commerciële samenwerking, die te zien zal op alle Love Island- en Loavies-kanalen.

Op het tweedehands platform van Loavies, Reloaved, hebben kijkers de mogelijkheid om hun favoriete pre-loved items van de Islanders te kopen. Op het platform kunnen ze eenvoudig items kopen en verkopen binnen de community. Loavies zal dagelijks 'as seen on' content delen op alle socials, samen met fashion updates van de show, die vanaf 21 augustus 2023 wordt uitgezonden.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken