Loavies gaat partnership met Love Island aan
- Content
- 25 jul 2023 @ 07:59
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 25 jul 2023 @ 07:59
- Michiel van Zaane
Modemerk Loavies vormt een koppel met de online datingshow Love Island. De campagne van het e-commerce merk en Love Island Nederland & België kwam tot stand door samenwerking met producent ITV Netherlands en media saleshouse Ad Alliance.
Met de samenwerking wil het merk een jonge, fashion-minded doelgroep bereiken en te inspireren. Behalve dat de verschillende stijlen te zien zijn in de show, is het ook voor het eerst dat elk kledingstuk dat in de show te zien is, via Reloaved een tweede leven krijgt.
De Islanders krijgen toegang tot een gedeelde kledingkast in de nieuwe villa en worden door Loavies gekleed voor feestje, dates en niet te vergeten de finale. Dit vormt het begin van een bredere commerciële samenwerking, die te zien zal op alle Love Island- en Loavies-kanalen.
Op het tweedehands platform van Loavies, Reloaved, hebben kijkers de mogelijkheid om hun favoriete pre-loved items van de Islanders te kopen. Op het platform kunnen ze eenvoudig items kopen en verkopen binnen de community. Loavies zal dagelijks 'as seen on' content delen op alle socials, samen met fashion updates van de show, die vanaf 21 augustus 2023 wordt uitgezonden.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing