TicketSwap officiële marktplaatspartner van ADE
- Content
- 13 jul 2023 @ 10:16
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 13 jul 2023 @ 10:16
- Michiel van Zaane
Ruilsite TicketSwap gaat de komende drie jaar een samenwerking aan met Amsterdam Dance Event. Fans kunnen tickets voor ADE-evenementen kopen en verkopen via TicketSwap. Daarnaast introduceert TicketSwap ter ere van de komende editie van ADE een podcastserie.
Behalve dat het internationale publiek rechtstreeks kaarten voor ADE bij TicketSwap kan kopen, dient het platform ook als marktplaats waar fans tickets kunnen aanbieden en kopen voor uitverkochte evenementen.
De podcastserie genaamd 'TicketSwap Sessions' is opgenomen tijdens het ADE van 2022 en gebaseerd op de gesprekken die jaarlijks tijdens het evenement plaatsvinden. Vanaf 13 juli brengt deze vijfdelige podcast experts uit de industrie, artiesten en gepassioneerde fans samen om de huidige trends en uitdagingen in de muziek- en cultuurindustrie te bespreken. De podcast biedt een platform voor informatieve gesprekken in aanloop naar ADE.
Columnist Ginny Ramkisoen, de host van 'TicketSwap Sessions', gaat elke aflevering in gesprek met toonaangevende mensen uit de industrie. Onderwerpen zoals technologie bij ticketverkoop, de toekomst van live-evenementen en de factoren die een festival tot een uitverkocht succes maken komen aan bod. Enkele van de gasten die te horen zijn in 'TicketSwap Sessions' zijn Joost Aanen (oprichter en CEO van Eventix), Tim van der Wiel (oprichter van GoSpooky) en Hans Ober (CEO van TicketSwap).
Hans Ober, CEO van TicketSwap: ‘We zijn erg enthousiast over onze samenwerking met Amsterdam Dance Event en trots om dit officieel te maken. Om dit te vieren hebben we 'TicketSwap Sessions' gelanceerd, een industrie-podcast waarin zowel insiders uit de industrie als muziekfans inzicht krijgen in het complexe landschap van de muziek- en cultuursector. In de podcast nemen we luisteraars mee in onze wereld van data en ticketverkoop en gaan we in gesprek over de toekomst van deze branche. Want zoals Daniel Spadaro, oprichter van Spadaronews, muziekjournalist en media consultant, zegt in één van de afleveringen: 'Muziek verandert, de wereld verandert, er komt iets nieuws'.’
De eerste aflevering van ‘TicketSwap Sessions’ staat nu online en is te beluisteren op Spotify en Apple Podcasts en ook te bekijken op YouTube. De daaropvolgende afleveringen zullen 5 weken lang wekelijks verschijnen.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing