Nespresso gaat tot op de bodem met Mandy Woelkens

Nespresso gaat tot op de bodem met Mandy Woelkens
  • Content
  • 27 mrt 2024 @ 10:19
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Nespresso en Mandy Woelkens, mediagezicht, lifestyle-icoon en hoofdredacteur van Linda.meiden, hebben een videoserie op YouTube gemaakt over maatschappelijke en actuele topics.

In de serie ‘Mandy tot op de bodem’ gaat Woelkens in gesprek met Nespresso en een scala aan gasten over belangrijke, zij het soms minder openlijk besproken, thema’s die Nederlanders en bedrijven bezighouden. aan het licht brengen.

Hoe hoog staat diversiteit & inclusiviteit op de agenda bij Nespresso en andere bedrijven? Wat is nou eigenlijk een eerlijke prijs voor een kop koffie? Hoe verloopt het recyclen van capsules en wat maakt dit duurzaam? Dit is slechts een greep uit de prangende vragen waar Woelkens, zelf fervent koffieliefhebber, antwoorden op zoekt in de serie. Ze gaat in gesprek met Kika Buhrmann, CEO Nespresso Nederland, Yeliz Çiçek (Vogue NL), Jonas Kooyman (@havermelkelite) en Yara Michels & Jordy Casteleijn (Ateljé).

‘Mandy is een bron van inspiratie en enthousiasme. We spraken over diversiteit, gelijkheid & inclusie, circulariteit en een eerlijk salaris voor koffieboeren. Allemaal thema’s die voor ons ontzettend belangrijk zijn en volledig geïntegreerd zijn in ons bedrijf.  Ik mocht als onderdeel van de serie vertellen over hoe we deze drie belangrijke onderwerpen binnen de deuren van Nespresso aanpakken en ons elke dag inzetten om positieve impact te creëren. Daarnaast was het ook erg interessant om te leren hoe anderen dit doen. Door continue te delen en te leren van elkaar, blijven we gezamenlijk onze impact vergroten’,  aldus Kika Buhrmann, CEO Nespresso Nederland.

Er staan nu drie afleveringen online: Aflevering 1: Diversiteit & Inclusie, Aflevering 2: De eerlijke prijs voor koffie(boeren) en Aflevering 3: Circulariteit.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken