Detacheerder Cmotions scherpt merkidentiteit aan

Detacheerder Cmotions scherpt merkidentiteit aan
  • Design
  • 28 nov 2022 @ 08:17
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

IT-detacheerder Cmotions presenteert ter ere van haar 20-jarige bestaan een aangescherpt merkverhaal en een nieuw logo. Het accent wordt gelegd op het creëren van waarde met data en hoe mens en organisatie bij kunnen dragen aan een duurzaam resultaat voor de toekomst.

De nieuwe pay off is ‘Creating a better future with data’. Van oudsher detacheert Cmotions Interim Data Professionals, adviseert zij rondom strategische data vraagstukken en leidt zij professionals op tot data experts. Het verschil in positionering van deze drie disciplines verdwijnt vanuit de gedachte dat een klant enkel geholpen wil worden met het toegankelijk maken en inzetten van data die bijdraagt aan duurzame resultaten. ‘Met een multidisciplinaire visie op de inzet van data, mensen, technologie en processen, kunnen organisaties groeien en ondernemen. De aanpak kan voor iedere organisatie, vraagstuk en moment verschillen.  Door het bundelen van Cmotions’ drie disciplines, kunnen wij hier een integrale rol in spelen’, aldus Kees Groenewoud, directeur Cmotions.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken