Kerstcampagne Knorr-vleessauzen van start

Kerstcampagne Knorr-vleessauzen van start
  • Food-en-retail
  • 17 dec 2014 @ 11:44
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesFood

Denk je aan Kerst, dan denk je volgens Knorr aan lekker eten, dat er ook nog eens heerlijk uitziet op tafel. 'Een bijzonder stukje vlees verdient de allerlekkerste saus en daarom geeft Knorr dit jaar extra inspiratie voor het kerstmenu van 2014. De uitgebreide campagne over hun overheerlijke sauzen is net van start gegaan.'

De kerstcampagne is in opdracht van Unilever uitgevoerd door bureau Brompton Road en richt zich op het proberen van de verschillende sauzen en het opdoen van inspiratie voor een geslaagde kerstmaaltijd. Voor deze campagne zijn diverse middelen ontwikkeld: advertorials in diverse maand-, week- en supermarktbladen en voor verschillende supermarktketens POS materialen waaronder: schapcommunicatie, sauzenstrips, kerstbogen, handige receptenboekjes, kleine en grote displays. Daarbij loopt er ook nog eens een leuke one winner per store actie en maak je kans op een goedgevuld kerstkrat ter waarde van 150 euro.

Doel van de campagne
Het doel van de campagne is volgens Knorr-maker Unilever om de consument en shopper een helpende hand te bieden met heerlijke recepttips en lekkere sauzen. Met de nieuwe kerstrecepten tover je in een handomdraai een mooie en lekkere maaltijd op tafel die er restaurantwaardig uitziet, maar dan gewoon lekker thuis. Succes verzekerd, het bereiden van de sauzen lukt namelijk altijd!

Meest besproken recept
Het meest voorkomende recept in de campagne en de absolute hero van Knorr is dit jaar de hertenbiefstuk met champignonsaus. Een recept ontwikkeld door Knorr’s chef-kok 'Anton'. Hij heeft al ruim 25 jaar ervaring in de culinaire wereld en haalt zijn inspiratie vooral uit zijn omgeving: zijn collega’s, consumenten, markten, reizen, groenten, kruiden, vlees en vis, meldt Brompton Road trots


Kerstboog instore voor Knorr

 

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken