Albert Heijn wil van iedere dag een zomers feestje maken

Albert Heijn wil van iedere dag een zomers feestje maken
  • Food-en-retail
  • 29 jun 2022 @ 10:24
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • MarketingInteractieReclame

Waar voor je geld en genieten staan deze zomer bovenaan het boodschappenlijstje bij Albert Heijn, meldt de retailketen. Het campagneseizoen wordt afgetrapt met Hamsteren in een zomers jasje.

Het 'Hamsteren' wordt gevolgd door volop stapelkorting, uitjes, sparen voor heerlijke handdoeken en heel veel extra cadeautjes. 'Zo maakt Albert Heijn er een groot feest van, deze zomer.'

Voordeel stapelt zich op
Vanaf nu kunnen klanten er sparen voor een tweede kaartje gratis voor meer dan 300 leuke uitjes voor het hele gezin. Bij elke 10 euro aan boodschappen ontvangen klanten een ‘Uitjeszegel’. Sparen kan ook makkelijk en digitaal, in de AH app. 

Bovendien kunnen klanten deze zomer sparen voor stapels handdoeken en hamamdoeken, ideaal voor op het strand of aan het zwembad. Een duurzame en kleurrijke collectie ontwikkeld door Walra voor Albert Heijn. Gemaakt van 100% katoen waarvan 70% gerecycled. Met 8 zegels hebben klanten al een volle spaarkaart. Als klanten digitaal sparen krijgen ze hun eerste spaarkaart cadeau. 

Vanaf 4 tot en met 31 juli 2022 ontvangen klanten op diverse producten ‘Stapelkorting’. Zo slaat de klant voordelig boodschappen in voor op vakantie of thuis.

Krassen voor altijd een gratis product
Deze zomer kan er net als vorig jaar gekrast worden bij Albert Heijn. Bij iedere 15,- euro aan boodschappen ontvangt de klant een kraskaart. De kaart is altijd goed voor een gratis product. In totaal geeft Albert Heijn tijdens de krasactie zo’n 10 miljoen cadeautjes weg, zoals bijvoorbeeld gratis ijsjes, handige producten voor in huis of lekkere vegan producten. De ‘Krasactie’ loopt van 1 augustus tot en met 28 augustus.

AH Zomerbundel
Tijdens de zomer kunnen klanten gebruik maken van de AH Zomerbundel met 4 weken onbeperkt gratis bezorging, een vast bezorgmoment en de Bezorgbundel Bonus. Ook is er de mogelijkheid om heel gemakkelijk de bezorging te wijzigen naar het vakantieadres in Nederland.

Ilse viert de zomer
Op TV zien we Ilse en haar familie in verschillende commercials een feestje maken van de zomer. 'Zo genieten zij van een zonnig dagje strand, met natuurlijk de handdoeken en hamamdoeken van Albert Heijn en bezoeken zij een pretpark waar Bart de achtbaan toch wat enger vindt dat hij wil toegeven. Ook snapt Oma nog niet helemaal dat je echt altijd een gratis product krast en weet Bart de koelkast precies passend gevuld te krijgen door slim te stapelen’, aldus de retailer.
(PvWK)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken