NRC start campagne voor kwaliteitsjournalistiek

NRC start campagne voor kwaliteitsjournalistiek
  • Media
  • 18 mei 2017 @ 00:42
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • DagbladenNieuwsmediaJournalistiekCampagnes

NRC start vandaag een campagne waarin de eigen kwaliteitsjournalistiek centraal staat. De campagne die door Ceci n’est Pas Un Bureau is ontwikkeld, laat zien hoe de NRC-journalistiek gebaseerd is op De NRC Code: een document waarin de uitgangspunten en grondbeginselen zijn vastgelegd.

Juist in een tijd van vluchtigheid, oppervlakkigheid en nepnieuws richt NRC zich tot lezers die hechten aan journalistieke kwaliteit. Op een speciale actiepagina nrc.nl/nrc-code, kunnen lezers alles te weten komen over de NRC Code.

Naast online zal de campagne ook worden gevoerd in de eigen media, magazines en op radio. Afzender is NRC.next, de NRC in de ochtend. De campagne is in nauwe samenwerking tussen Ceci n’est Pas Un Bureau, uitgeverij, hoofdredactie en beeldredactie tot stand gekomen. 



Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken