MailPlus wordt partner Thuiswinkel.org
- Online
- 2 apr 2014 @ 08:00
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - WebE-mailmarketing
- 2 apr 2014 @ 08:00
- Redactie Online
MailPlus is een business partnership aangegaan met de branchevereniging Thuiswinkel.org. Het partnership houdt in dat MailPlus webwinkels gaat helpen om hun e-commerce activiteiten nog beter uit te voeren en meer omzet te realiseren door middel van e-mail marketing.
Met het business partnership conformeert MailPlus zich aan de voorwaarden die aan het business partnership worden gesteld. Dit is door beide partijen vastgelegd in een officiële verklaring die op de website van Thuiswinkel.org is gepubliceerd.
Snel schakelen
MailPlus biedt sinds 2012 e-mail marketingsoftware speciaal voor webwinkeliers. Met MailPlus eCom kunnen webwinkeliers snel schakelen en binnen tien minuten een nieuwsbrief opstellen en versturen, kant-en-klare automatische e-mailcampagnes inzetten en performance- en conversierapportages inzien. Thuiswinkel.org is dé belangenvereniging voor webwinkels in Nederland en heeft meer dan tweeduizend leden, die met elkaar ruim 70 procent van alle online bestedingen in Nederland realiseren.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Wet aangenomen: TikTok VS moet... 24-04-2024
- Certificaat en register voor... 22-04-2024
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing