CoolCat verbreedt online marketingstrategie

CoolCat verbreedt online marketingstrategie
  • Online
  • 15 jul 2015 @ 16:15
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Kledingmerk CoolCat wil zijn online branding en vindbaarheid verbeteren om tieners nog beter te bereiken. Om dit te realiseren heeft CoolCat, als toevoeging op de huidige online marketingstrategie, een samenwerking gesloten met performance advertising-netwerk Zanox. Met het bereik van de fashion-publishers en -bloggers in het netwerk van Zanox krijgt CoolCat gerichter online exposure.

Door samen te werken met Zanox krijgt CoolCat toegang tot een breed netwerk van grote fashion-publishers en –bloggers. De expertises van beide partijen vullen elkaar tevens goed aan. Het bereik van de bij het netwerk aangesloten websites en blogs biedt het modelabel meer mogelijkheden voor gerichte online exposure. Met het organiseren van bijvoorbeeld ontwerpwedstrijden wil CoolCat bovendien samenwerken met toonaangevende modebloggers.

Elbert Chang, Online Marketing Manager van CoolCat, over de samenwerking: ‘Wij verwachten met behulp van het uitgebreide publisher- en bloggersbestand van Zanox gerichter doelgroepen te kunnen bereiken en online te groeien. De fashion expertise van Zanox gaf voor ons de doorslag bij het aangaan van de samenwerking, die zowel de Nederlandse als de Belgische markt beslaat.’

Lauri Koop, Managing Director Zanox Benelux: ‘CoolCat is een eigenzinnig, jong en trendy merk en dit sluit perfect aan bij de publishers en bloggers in ons netwerk. Met een uitgebreid productaanbod is het merk een mooie toevoeging aan het huidige fashionportfolio waarmee we publishers en bloggers, die zich specifiek richten op tieners, nog beter kunnen bedienen.’
 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken