VVN beloont samen met partner Allsecur Bob's van Nederland
- Online
- 27 nov 2015 @ 15:30
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Social media
- 27 nov 2015 @ 15:30
- Redactie Online
Veilig Verkeer Nederland (VVN) en partner Allsecur nodigen tien Bob’s uit om een avond zorgeloos te feesten. Op de Facebookpagina van Radio 538 kunnen vrienden vanaf vandaag 12.00 uur hun favoriete Bob taggen en aangeven waarom hun Bob een feestje verdient. Tien van hen zijn op 19 december eregast op 538JingleBall 2015, hét eindejaars dance-event van Radio 538. En deze keer hoeven zij niet te rijden: ze worden thuisgebracht door Rent A Bob.
De Bob-campagne loopt al 14 jaar in Nederland. Uit onderzoek blijkt dat 96 procent van Nederlanders bekend is met de term BOB. De meeste mensen zijn het eens met de campagneboodschap; 91 procent van de Nederlanders vindt het vanzelfsprekend dat je niet drinkt als je nog moet autorijden. En vrijwel iedereen met een auto en rijbewijs, is weleens Bob geweest. Duidelijke afspraken zijn daarbij wenselijk: driekwart van de automobilisten spreekt van tevoren af wie de Bob is. [1]
Veilig Verkeer Nederland en Allsecur vonden het de hoogste tijd om de nuchtere helden te belonen voor hun verantwoorde gedrag. En hoe kan dat beter dan hen een keer een avondje vrij te geven als Bob? VVN en Allsecur nodigen tien Bob’s uit voor 538JingleBall op 19 december de Ziggo Dome. De uitverkorenen mogen drie vrienden meenemen naar het uitverkochte dance-event. De Bob’s komen met hun eigen auto en worden daarmee na afloop naar huis gebracht door een professionele Bob van Rent A Bob.
VVN-directeur Felix Cohen over de actie: ‘Onze promotieteams bezoeken jaarlijks 40 grote evenementen waar zij de Bob’s belonen. Jaarlijks nemen wij ruim 100.000 blaastesten af en delen we sleutelhangers uit aan degenen die 0,0 promille blazen. Al deze Bob’s pakken hun verantwoordelijkheid en zorgen ervoor dat hun vrienden en vriendinnen weer veilig thuis komen. Voor de bijdrage, die zij leveren aan verkeersveiligheid, mogen zij best een keer extra beloond worden.’
Ook Allsecur benadrukt dat de Bob’s dit feestje verdienen. Brandmanager Allsecur, Ron Adams: 'We zetten Bob’s van Nederland in het zonnetje, omdat we trots mogen zijn op deze autorijders die er altijd weer voor zorgen dat hun vrienden, collega’s of teamgenoten veilig thuis komen. Wij belonen hen met een geweldige feestavond en zorgen ervoor dat zij deze keer worden thuis gebracht. Dat verdienen ze.'
De actieperiode voor het Bob-feestje loopt van 27 november (12.00 uur) tot en met 6 december 2015 op de Facebookpagina van Radio 538.
[1] Bron: Rapport Campagne-effectonderzoek Ministerie van Algemene zaken, feb 2014
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Wet aangenomen: TikTok VS moet... 24-04-2024
- Certificaat en register voor... 22-04-2024
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing