Katja Henneveld nieuwe country manager Adform

Katja Henneveld nieuwe country manager Adform
  • Online
  • 16 mrt 2021 @ 00:01
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Personalia

Katja Henneveld (46) is aangesteld als de nieuwe country manager van Adform in de Benelux en Frankrijk. Ze wordt verantwoordelijk voor 'de aansturing van alle teams en verdere groei' van het technologieplatform.

Adform, gespecialiseerd in programmatic advertising, beschikt over kantoren in 29 landen wereldwijd waar 630 mensen werken. Katja Henneveld werkt al langer voor Adform, eerder als sales director. Daarvoor werkte ze bij onder meer Wayne Parker Kent, Think Digital en Atlas.

Rick Jones, vice president Western Europa bij Adform, zegt: 'Ik ben onder de indruk van de manier waarop Katja zich binnen Adform heeft ontwikkeld. Ze heeft bewezen een manager te zijn met een sterke focus op relaties en beschikt over veel kennis van data, media en technologie. Door haar internationale achtergrond in programmatic en online marketing is zij de aangewezen persoon om deze Europese teams te managen en het unique selling point van Adform, transparant en efficiënt online adverteren op de best mogelijke manier, uit te dragen.'

Henneveld zelf licht toe: 'De kans om met deze jonge en gemotiveerde teams te markt ondersteunen bij de shift van third-party cookies naar first-party identity binnen programmatic trading kon ik natuurlijk niet aan me voorbij laten gaan. De eerste Europese adverteerders die nu al gebruikmaken van onze diensten hebben hun CTR's verdubbeld en uitgevers die meedoen zien een omzetstijging van 20 procent voor adverteerders die via ons platform worden verkocht. Wij zijn er klaar voor, nu de rest van de markt nog.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken