Sony verlengt sponsoring Champions League met 3 jaar

Sony verlengt sponsoring Champions League met 3 jaar
  • Sponsoring
  • 22 mei 2015 @ 08:41
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SportmarketingVoetbalSponsoring

Sony PlayStation en Sony Mobile hebben hebben een 3-jarige overeenkomst gesloten met de UEFA Champions League. De overeenkomst omvat ook de UEFA Super Cup 2015, 2016 en 2017, de UEFA Women's Champions League Finale en de UEFA Youth League Finals.

Sony is met PlayStation al enkele jaren sponsoren van het kampioenenbal. Het is voor het eerst dat ook Xperia, het merk waaronder Sony Mobile opereert, zich aan de voetbalcompetitie verbindt.

President en CEO Sony Computer Entertainment Europe Jim Ryan: 'Onze relatie met de UEFA en de UEFA Champions League is voor PlayStation uitermate belangrijk en sluit naadloos aan op ons merk en publiek. We zijn verheugd om deze relatie nog eens drie jaar voort te zetten en kijken ernaar uit om onze gamers via een unieke PlayStation-benadering voor de UEFA Champions League iets nieuws, leuks en opwindends aan te bieden.'

CCO van Sony, Dennis van Schie vult aan: 'UEFA Champions League is het toppunt van clubvoetbal en we zijn verheugd om fans in heel de wereld bijzondere manieren te geven om van het spel te genieten en hun passie te delen. Dit prestigieuze wereldwijde platform geeft ons de mogelijkheid om ons bereik uit te breiden naar een nieuw publiek en hen bij het spel te betrekken met meeslepende mobiele ervaringen.'

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken