Peppel Design ontwikkelt nieuwe merkidentiteit voor Yarrah dierenvoeding

Peppel Design ontwikkelt nieuwe merkidentiteit voor Yarrah dierenvoeding
  • Bureaus
  • 15 dec 2023 @ 08:08
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Yarrah Organic Petfood heeft na een bureauselectie gekozen voor Peppel Design voor de ontwikkeling van haar nieuwe merkidentiteit.

Yarrah is naar eigen zeggen het eerste en grootste merk in biologische diervoeding van Europa. Met het toenemen van de concurrentie moet het onderscheid sterker benadrukt worden. Peppel Design zal de merkidentiteit versterken door nieuwe verpakkingen te creëren, met specifieke aandacht voor de wensen van diverse Europese markten.

Het diervoedingsmerk koos voor Peppel Design vanwege ‘de combinatie van strategisch inzicht en creatieve vertaling Gekoppeld aan de persoonlijke en directe manier van samenwerken zorgen deze voor veel vertrouwen in dit nieuwe partnership.’

Peppel Design is een nieuw full-service design bureau gespecialiseerd in merkstrategie, branding, merkactivatie, campagnes en packaging design.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken