Peppel Design ontwikkelt nieuwe merkidentiteit voor Yarrah dierenvoeding
- Bureaus
- 15 dec 2023 @ 08:08
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 15 dec 2023 @ 08:08
- Michiel van Zaane
Yarrah Organic Petfood heeft na een bureauselectie gekozen voor Peppel Design voor de ontwikkeling van haar nieuwe merkidentiteit.
Yarrah is naar eigen zeggen het eerste en grootste merk in biologische diervoeding van Europa. Met het toenemen van de concurrentie moet het onderscheid sterker benadrukt worden. Peppel Design zal de merkidentiteit versterken door nieuwe verpakkingen te creëren, met specifieke aandacht voor de wensen van diverse Europese markten.
Het diervoedingsmerk koos voor Peppel Design vanwege ‘de combinatie van strategisch inzicht en creatieve vertaling Gekoppeld aan de persoonlijke en directe manier van samenwerken zorgen deze voor veel vertrouwen in dit nieuwe partnership.’
Peppel Design is een nieuw full-service design bureau gespecialiseerd in merkstrategie, branding, merkactivatie, campagnes en packaging design.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- PostNL lanceert nieuwe... 27-05-2024
- Geert van Gaalen (Studio De Keuken)... 27-05-2024
- Rivella als challengers brand24-05-2024
- Gouden Zaag-winnaar Kiki Holshuijsen... 24-05-2024
- ESPRIX 2024: 0 goud, 6 zilver, 26... 23-05-2024
- KPN wint twee D&AD Pencils23-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing