PostNL lanceert nieuwe arbeidsmarktcampagne 'Blijf jezelf, word bezorger'
- Bureaus
- 27 mei 2024 @ 14:34
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - MarketingCampagnes
- 27 mei 2024 @ 14:34
- Nanny Kuilboer
SteamTalmark heeft in opdracht van PostNL een campagne ontwikkeld om meer mensen te interesseren in de baan van bezorger.
Silene Geuze, Lead Employer Branding PostNL: ‘Juist door in gesprek te gaan met onze collega’s zijn we meer te weten gekomen over wat zij belangrijk vinden in hun werk en op welke manier zij hun werk onderdeel hebben gemaakt van hun eigen leven. De baan van bezorger heeft een belangrijke rol in het dagelijks bezorgen van 1,1 miljoen pakketten en 7.4 miljoen brieven. Het is een baan met veel verantwoordelijkheid en de nodige zelfstandigheid. Als bezorgers maken zij het mogelijk.’
SteamTalmark is sinds 2021 verantwoordelijk voor de ontwikkeling van employer branding campagnes voor PostNL. Onno Gout, Client Director bij SteamTalmark: ‘Zoals veel bedrijven in Nederland heeft ook PostNL te maken met de uitdagende arbeidsmarkt. Om meer personeel te werven is er de afgelopen jaren gebouwd aan het werkgeversmerk en deze campagne is daar een mooi voorbeeld van, want wie kan er beter vertellen dan werknemers zelf hoe het is om bij PostNL te werken, en belangrijker nog, hoe goed de baan te combineren valt met overige activiteiten in hun leven?’
De campagne is te zien via DOOH, online, social en DPG. Daarnaast is de campagne ook intern gelanceerd met een event en de komende periode is de campagne terug te zien op onder meer de verschillende depots en sorteercentra. Alle informatie over de campagne is hier te vinden, inclusief de video waarin bezorgers van PostNL laten zien hoe en baan als bezorger in hun leven past.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Adnight pakt na Amsterdam en Brussel... 04-11-2024
- ‘Digitaal knooppunt’ maakt... 31-10-2024
- De toenemende groei van podcasts en... 30-10-2024
- ANWB zet captcha in bij... 29-10-2024
- Gouden Zaag 2024 van start25-10-2024
- Campagne Vlinderziekte moet... 24-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing