Nederlands MediaNetwerk en BBP Media sluiten samenwerkingsovereenkomst

Nederlands MediaNetwerk en BBP Media sluiten samenwerkingsovereenkomst
  • Algemeen
  • 13 sep 2013 @ 09:46
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Personalia

Het Nederlands MediaNetwerk en BBP Media hebben een samenwerkingsovereenkomst gesloten die per 1 september is ingegaan. Maandag 16 september zal BBP Media titel MarketingTribune een nieuwe portal website lanceren. Deze portal wordt gevoed door 8 platforms. Elk platform bericht over een eigen vakgebied. Het Nederlands MediaNetwerk beheert het platform Media. De portal staat onder hoofdredactie van Sjaak Hoogkamer.

Het beheer van het platform Media is in handen van Jeroen Mirck, die per 1 september het redactieteam van het Nederlands MediaNetwerk op freelance basis is komen versterken.

Bas Vlugt, oprichter Nederlands MediaNetwerk: "Het gaat hier om een organisatie die is voortgekomen uit social media die gaat samenwerken met een sterke B2B uitgever die kan leunen op een geoliede organisatie. Hoeveel synergie wil je hebben? Ik ben niet alleen verheugd over de samenwerking met BBP Media maar minstens zo blij met de komst van Jeroen Mirck."

Paul Petermeijer, eigenaar BBP Media: "Ik ken Bas als een vat vol energie en creativiteit, een bouwer. Hij behoort met zijn netwerk tot de best connected mensen in media. Het Nederlands MediaNetwerk is een partner die zeer goed past in de ambities van BBP Media."
 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken