[Dubbelinterview] Elias Reinheimer en Maddie Raedts over bijzondere awarenesscampagne The Green Gallery

16okt 201711:49
  • Online
  • 5737 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • CampagnesStrategieInterview

nieuws Bloemenbureau Holland, uitgever van online magazine The Green Gallery, lanceerde kort geleden in samenwerking met UM Studios en Influencer Marketing Agency (IMA) de 'ad blocker': The Green Gallery Green Screen. Vier internationale artiesten - waaronder Henk Schiffmacher – lieten zich inspireren door de schoonheid van bloemen. MarketingTribune spreelt met Director Strategy & Business, UM Studios Elias Reinheimer en Founding Partner & Creative Director van IMA Maddie Raedts. ‘The Green Gallery Green Screen ad blocker is ontwikkeld voor de Nederlandse, Duitse, Engelse en Franse markt met als doel het verhogen van awareness voor bloemen en planten bij de Europese consument.’

Nieuwe cult-spot van Jansma Burdaard

16okt 201711:22
  • Bureaus
  • 7113 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesMarketingCommercialsReclame

nieuws Elke regio heeft zijn eigen cult-adverteerder. Al ruim twintig jaar is Jansma Burdaard een vertrouwd gezicht op de regionale televisie in Noord-Nederland. Befaamd zijn de Ameland-spotjes op Omrop Fryslan met Rients Gratama als flierefluitende vakantieganger en Feije Spoelstra als verongelijkte buurman. Het familiebedrijf pakt nu uit met de ultieme beunhaas.

BVA benoemt marketeers Van Schaick (Nestlé) en Smith (AS Watson) in bestuur - Cees Polman a.i. BVA-directeur

16okt 201711:18
  • Food-en-retail
  • 6387 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • PersonenMarketing

nieuws BVA bond van adverteerders heeft twee nieuwe bestuursleden benoemd: Valerie van Schaick, Head of Marketing and Communication Nestlë Nederland en Brenda Smith, Adjunct Directeur Marketing AS Watson. De dames treden dit najaar toe tot het BVA Bestuur onder voorbehoud van goedkeuring door de ALV in april 2018. Cees Polman neemt op tijdelijke basis de rol van Olaf Croon als BVA-directeur waar.

Grand Prix Content Marketing 2017 - dit zijn de genomineerden

16okt 201711:03
  • Content
  • 22673 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Grand Prix Content MarketingContentAward

nieuws Eindelijk: de genomineerden voor de Grand Prix Content Marketing 2017 zijn bekend. Op 16 november worden in DeFabrique te Utrecht de beste contentmarketingcases van het afgelopen jaar bekroond. Bekijk hieronder per categorie de genomineerden.

Dionne Schulf (Friends of the Brands): 'Influencer marketing zal altijd blijven bestaan'

16okt 201710:54
  • Content
  • 3871 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • CampagnesContent

nieuws Dionne Schulf (links op de foto) gaat met haar influencer marketingbureau Friends of the Brands samenwerkingen aan tussen merk en influencer. Zo heeft ze bijvoorbeeld recent een samenwerking opgezet tussen automerk Lexus en dj Don Diablo. Maar wat houdt zo'n samenwerking precies in? En hoe is haar kijk op de vaak kritische geluiden die nog altijd over influencer marketing te horen zijn?

Van Mulovak naar Rocketscience

13okt 201708:46
  • Bureaus
  • 15300 x gelezen
  • Link
  • Dick van der Lecq
  • Reclame

weblog Vroeger, toen de dieren nog praten konden, rolde je zo de reclame in. Je las de gratis Adfo, deed wat SRM en een Nimaatje. Je liep dag in dag uit met je bazen mee. Briefinkje voor de introductie van een nieuwe knakworst ophalen, conceptje maken en gas erop met een massamedium. Na 25 jaar kon je dan met je bolle buikje pensioneren in Toscane.

Kerrie Finch over expansie van FinchFactor: 'Grensoverstijgend durven denken'

12okt 201718:08
  • Bureaus
  • 28527 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • ReclameInnovatieInterviewPR

nieuws FinchFactor verovert vanuit Amsterdam de wereld. Na Londen opent het PR-bureau ook vestigingen in New York en Los Angeles. Oprichtster Kerrie Finch is een sleutelfiguur in reclameland. Ze wil meer met tech-innovators en bedrijven in entertainment gaan samenwerken. Wat is haar geheime succesformule? 'Ik begon niet ooit met het idee om een imperium op te bouwen.'

Weet VEA ons te verleiden?

12okt 201716:32
  • Bureaus
  • 24309 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • FilmCreatieReclame

weblog Honderd jaar reclame, hoe vat je dat pakkend én volledig samen in een documentaire van pakweg anderhalf uur? Een bomvol Tuschinski beleefde op 10 oktober de première van 'De kunst van het verleiden', de film die het 100-jarig jubileum van brancheorganisatie VEA extra cachet moest geven. Was deze productie van Big Shots een schot in de roos?


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners