GroupM benoemt Robin Bach Kolling tot managing director van [m]Platform Amsterdam

7aug 201711:32
  • Bureaus
  • 28302 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Mediabureau

nieuws Per 1 augustus start Robin Bach Kolling als de nieuwe managing director van [m]Platform Amsterdam van GroupM. Hij volgt Geert Hoogeveen op die deze zomer de groep heeft verlaten.

Grand Prix Content Marketing 2017: verhoog je kans op een Award of Bekroning

3aug 201714:16
  • Content
  • 21319 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • AwardsContentGrand Prix Content Marketing

nieuws De Grand Prix Content Marketing 2017 staat weer voor de deur. Sterker: de inschrijving is al opengesteld. Maar wat is nu precies het verschil tussen een Award en een Bekroning? Hoe wordt er voor die twee verschillende zaken beoordeeld? En dus: in welke categorieën stuur je cases in met de hoogste kans op het winnen van zo'n felbegeerde prijs?

Keynote MarTech17 Jeremiah Albinus: 'Eigenzinnig FonQ scoort met afwijkende koers'

3aug 201713:03
  • Bureaus
  • 43902 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • CampagnesInterviewBrandingMarketingMerken

nieuws 'Vind jouw mooi.' Taalfout of slimme woordspeling? Webwinkel FonQ wist er in ieder geval veel aandacht mee te trekken. De crossmediale campagne heeft meer opvallende elementen. Reden voor MarketingTribune om Chief Marketing Officer Jeremiah Albinus eens uitgebreid aan de tand te voelen. Hij spreekt 9 november op het Marketing & Technology Event. 'Met spelfouten creëren wij stopping-power.'

Hallo buurtsuper, dag hotel

3aug 201711:51
  • Bureaus
  • 18720 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Reclame

nieuws Toerisme is een plaag. Als we alle berichten in de media mogen geloven tenminste. Alle grote wereldsteden, en dus ook Amsterdam, zuchten onder de toeristen die elke dag in grote horden aankomen. In Barcelona staken deze week boze bewoners de banden lek van een toeristenbus en op Facebook wordt al gedreigd toeristen te gaan neerschieten. Nee, dan kun je beter een buurtsuper in plaats van weer een hotel openen in Amsterdam.

Procter & Gamble bezuinigt op online reclame

3aug 201711:31
  • Bureaus
  • 33090 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • MerkenOnline advertisingMarketingReclame

nieuws Procter & Gamble heeft afgelopen kwartaal fors gesnoeid in de eigen uitgaven aan online reclame. De multinational, bekend van merken als Ariel, Always, Gillette en Pampers, heeft er de afgelopen drie maanden 85 miljoen euro minder aan uitgegeven, zonder serieus effect op de verkoop van de eigen producten. 'We laten share of voice los.'

Liegebeest 2017: Wakker Dier nomineert foute campagnes Almhof, Albert Heijn, Rio Mare en Friesche Vlag

3aug 201711:30
  • Bureaus
  • 32047 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MVOMerkenFoodCampagnesAward

nieuws Wakker Dier heeft vijf kandidaten genomineerd voor de verkiezing van de Liegebeest 2017: Albert Heijn (tweemaal), Almhof, Rio Mare en Friesche Vlag. Supermarktketen AH dingt mee met z'n 'happy fish' en de eigen serranoham van Albert Heijn, zuivelmerk Almhof vanwege z'n koeien, Rio Mare om de tonijn en Frische Vlag vanwege de vermeende ‘plantaardige’ koffiemelk.

Glasnost start management-traineeship met vier consultants

3aug 201711:29
  • Bureaus
  • 27800 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • NieuwkomersPersonaliaCommunicatieHR

nieuws Communicatiebureau Glasnost is een management-traineeship programma gestart met de aanstelling van vier Junior Consultants. In het driejarige traineeship worden de Juniors opgeleid tot Consultants door een combinatie van externe VEA-cursussen, interne trainingen, bezoeken aan de vakbroeders zoals uitgevers en mediabureaus en een goede dosis praktijkervaring. Het traineeship is een logische volgende stap voor Glasnost, dat binnen vijf jaar uitgroeide van één naar vijftien medewerkers.

JCDecaux Groep boekt lichte groei

3aug 201710:47
  • Media
  • 13395 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ZakelijkReclameOutdoor

nieuws Outdoor-exploitant JCDecaux heeft het eerste half jaar van 2017 afgesloten met een groei van 1,5%, resulterend in een omzet van 1,64 miljard euro. Het bedrijf verwacht dat de groei zich doorzet.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners