Buro Benk bakt campagne voor Jan Pannenkoeken

Buro Benk bakt campagne voor Jan Pannenkoeken
  • Bureaus
  • 6 jan 2014 @ 09:58
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesActivatie

Buro Benk, gespecialiseerd in joint marketing, heeft voor Jan Pannenkoeken en Poffertjes een activatiecampagne voor 2014 ontwikkeld. Doelstellingen zijn het vergroten van de naamsbekendheid en het verhogen van de penetratie in foodretail.

Benine Janssen, marketingmanager van De Bioderij: 'Samen met Buro Benk hebben we onze insights en merkpropositie door vertaald naar een strategisch plan van aanpak met een heldere rode draad. 2014 wordt JANz’nJAAR waarbij we ons gaan focussen op 3 momenten waar Buro Benk een creatief en effectief 360 model voor opgesteld heeft.'

Bastiaan Krips, oprichter en joint marketing director Buro Benk: 'Wij geloven in de kracht van samenwerken. Niet alleen extern maar ook intern. Daarom hebben we eerst met alle personen gesproken die betrokken zijn bij het merk JAN. Daarna hebben we een aanvliegroute voorgesteld en uitgewerkt tot aan de winkelvloer. Ook extern gaan we een aantal samenwerkingsvormen aan.'

De Bioderij, gevestigd in Sliedrecht, is de Nederlandse marktleider in verse, kant-en-klare gekoelde pannenkoeken en poffertjes. De Bioderij is in het begin van de jaren ’90 opgericht door Jan Vink. Vandaag de dag levert de Bioderij pannenkoeken, poffertjes en aanverwante producten in meer dan 30 landen. In Nederland wordt het merk JAN gevoerd. JAN vertegenwoordigt op authentieke wijze de passie voor kwaliteit van de oprichter en heeft daarvoor veel erkenning gekregen van consumenten maar ook in diverse retail- en consumentenmedia.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken