Buro Benk bakt campagne voor Jan Pannenkoeken
- Bureaus
- 6 jan 2014 @ 09:58
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesActivatie
- 6 jan 2014 @ 09:58
- Redactie Bureaus
Buro Benk, gespecialiseerd in joint marketing, heeft voor Jan Pannenkoeken en Poffertjes een activatiecampagne voor 2014 ontwikkeld. Doelstellingen zijn het vergroten van de naamsbekendheid en het verhogen van de penetratie in foodretail.
Benine Janssen, marketingmanager van De Bioderij: 'Samen met Buro Benk hebben we onze insights en merkpropositie door vertaald naar een strategisch plan van aanpak met een heldere rode draad. 2014 wordt JANz’nJAAR waarbij we ons gaan focussen op 3 momenten waar Buro Benk een creatief en effectief 360 model voor opgesteld heeft.'
Bastiaan Krips, oprichter en joint marketing director Buro Benk: 'Wij geloven in de kracht van samenwerken. Niet alleen extern maar ook intern. Daarom hebben we eerst met alle personen gesproken die betrokken zijn bij het merk JAN. Daarna hebben we een aanvliegroute voorgesteld en uitgewerkt tot aan de winkelvloer. Ook extern gaan we een aantal samenwerkingsvormen aan.'
De Bioderij, gevestigd in Sliedrecht, is de Nederlandse marktleider in verse, kant-en-klare gekoelde pannenkoeken en poffertjes. De Bioderij is in het begin van de jaren ’90 opgericht door Jan Vink. Vandaag de dag levert de Bioderij pannenkoeken, poffertjes en aanverwante producten in meer dan 30 landen. In Nederland wordt het merk JAN gevoerd. JAN vertegenwoordigt op authentieke wijze de passie voor kwaliteit van de oprichter en heeft daarvoor veel erkenning gekregen van consumenten maar ook in diverse retail- en consumentenmedia.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Bioderij
- pannenkoeken
- Benine Janssen
- JAN
- campagne
- Buro Benk
- activatie
- Jan Pannenkoeken en Poffertjes
- poffertjes
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Drie finalisten SAN New Kids on the... 26-04-2024
- De marketingtransfers van week 17,... 26-04-2024
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing