thielenpeters maakt campagne De hoed van Daniel voor 100 jaar Daniel den Hoed
- Bureaus
- 7 jan 2014 @ 17:23
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesKlantenReclame
- 7 jan 2014 @ 17:23
- Redactie Bureaus
Zondag 5 januari is met de benefietwedstrijd Feyenoord – Excelsior voor zo’n 40.000 toeschouwers de aftrap gegeven voor het jubileumjaar 100 jaar Daniel den Hoed. Om samenhang te geven aan alle fondsenwervende activiteiten heeft thielenpeters het campagneconcept De hoed van Daniel ontwikkeld.
De bekende Rotterdammers die deze rode hoed in de campagne dragen (Ahmed Aboutaleb, Anita Meijer, Sjoerd Pleijsier, Graziano Pellè e.a.) committeren zich daarmee aan het doel en tevens het thema van de campagne: Maak Kanker Kansloos.
100 jaar Daniel den Hoed draait om maatwerkbehandeling van kanker op basis van DNA-materiaal, zodat iedere patiënt het juiste medicijn krijgt, in de juiste dosis, op het juiste moment en voor de juiste duur, voor een maximaal resultaat. Want iedere patiënt is anders.
Om dit te realiseren zijn kostbare apparaten nodig. Doelstelling van de campagne is om voldoende geld in te zamelen voor de aanschaf van 3 van deze apparaten, inclusief randapparatuur en benodigdheden.
Media: online, outdoor (Geveldoeken, tram, Abri’s, Reclamemast, 3-hoeksborden), TV, activatie.
Credits
Klant: Daniel den Hoed Stichting, Leonore Tuyt, Inge van Leerzem / Bureau: thielenpeters / Concept: Arthur Thielen & Jeroen Peters / Account: Tim Pootjes, Wouter Leydes / Fotografie: Oscar Seykens / Film: Jurgen Jacob Lodder
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- benefietwedstrijd
- thielenpeters
- Excelsior
- campagne
- maak kanker kansloos
- 100 jaar Daniel den Hoed
- De hoed van Daniel
- Feyenoord
- kanker
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren
- De marketingtransfers van week 16, 2024
- Bifi terug op TV met campagne ‘Stiekem de lekkerste’
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
Laatste Nieuws
- Drie finalisten SAN New Kids on the... 26-04-2024
- De marketingtransfers van week 17,... 26-04-2024
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing