Sterk Werk groeit in mediamonitoring

Sterk Werk groeit in mediamonitoring
  • Bureaus
  • 6 feb 2014 @ 09:25
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PRMediaCommunicatie

Sterk Werk Mediamonitoring voegt enkele grote namen toe aan zijn klantenportfolio: GVB, Lidl en Opel Nederland. Ook netbeheerder Stedin, Stichting CliniClowns en WSPA hebben hun mediamonitoring ondergebracht bij Sterk Werk. Al deze bedrijven sloten hiervoor onlangs een samenwerkingsovereenkomst met het Rotterdamse bureau.

Sterk Werk Mediamonitoring maakt PR en media-aandacht meetbaar. Het bureau monitort en analyseert media-aandacht voor merken en organisaties. Harry Scholte, directeur en oprichter van Sterk Werk: 'We zijn erg trots dat zes nieuwe klanten voor onze diensten hebben gekozen. Dit onderstreept de groei die wij met onze monitoring- en analysetool MonAlyse doormaken. We merken dat organisaties het resultaat van PR-inspanningen steeds belangrijker vinden.' 

De afdeling Mediamonitoring laat zien wat en hoe media in de Benelux over organisaties publiceren. Op basis van slimme zoekprofielen verzamelt de online portal MonAlyse nieuwsberichten uit alle mediumtypen: online nieuwsmedia, social media, gedrukte media, radio en televisie. MonAlyse is een archieftool, analysetool en rapportagetool in één. Sterk Werk voert daarnaast kwalitatieve media-analyses uit om de waarde van PR-campagnes te berekenen en te laten zien hoe in de media over merken, producten, diensten, medewerkers, concurrenten en issues wordt gesproken.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken