BlowUp Media en H&M tonen David Beckham op Leidseplein
- Bureaus
- 9 mrt 2015 @ 12:35
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - OutdoorCampagnesReclameMerken
- 9 mrt 2015 @ 12:35
- Redactie Bureaus
Modeketen H&M heeft het 1.000 m2 grote scherm van BlowUp Media op het Marriott hotel in de Amsterdamse binnenstad ingezet als belangrijke eye-catcher voor zijn Nederlandse lanceringscampagne 'Modern Essentials selected by David Beckham'.
Deze nieuwe collectie bouwt voort op het succes van H&M’s ‘David Beckham Bodywear’. Petra Jansen, Marketing Manager van H&M Nederland: 'Met de collectie ‘Modern Essentials selected by David Beckham’ kunnen mannen wereldwijd delen in Beckhams alom erkende gevoel voor stijl. Voor de lanceringscampagne zochten we een impactvolle manier om de collectie groots en spraakmakend te presenteren en de locatie tegenover het Amsterdamse Leidseplein is daar perfect voor.'
Ernst Vos, Chief Commercial Officer van de BlowUp Media Group: 'Deze campagne is de ideale manier om te laten zien dat de collectie ‘Modern Essentials selected by David Beckham’ zowel ambitieus als inspirerend is. BlowUPs bieden adverteerders exclusiviteit, hetgeen essentieel is voor topmerken, en spelen ook in op emoties. De locatie van het Marriott in het hart van het winkelgebied van Amsterdam is de meest effectieve manier om consumenten te bereiken die willen delen in de Essential-stijl van David Beckham.'
De geïntegreerde campagne, waarvoor MediaCom de mediaplanning en aankoop heeft gedaan, omvat verder televisie, tijdschriften, online en grootschalige Out of Home-media. Het materiaal dat is gebruikt voor het 1.000 m2 scherm zal worden gerecycled tot tot fashionable shoppingbags die worden weggegeven aan H&M-klanten.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- voetballer
- fashion
- campagne
- Leidseplein
- blowup
- OOH
- merk
- bereik
- Amsterdam
- out of home
- H&M
- outdoor
- icoon
- scherm
- BlowUp Media
- mode
- marketing
- reclame
- David Beckham
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren
- De marketingtransfers van week 16, 2024
- Bifi terug op TV met campagne ‘Stiekem de lekkerste’
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
Laatste Nieuws
- Drie finalisten SAN New Kids on the... 26-04-2024
- De marketingtransfers van week 17,... 26-04-2024
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing