BlowUp Media en H&M tonen David Beckham op Leidseplein

BlowUp Media en H&M tonen David Beckham op Leidseplein
  • Bureaus
  • 9 mrt 2015 @ 12:35
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • OutdoorCampagnesReclameMerken

Modeketen H&M heeft het 1.000 m2 grote scherm van BlowUp Media op het Marriott hotel in de Amsterdamse binnenstad ingezet als belangrijke eye-catcher voor zijn Nederlandse lanceringscampagne 'Modern Essentials selected by David Beckham'.

Deze nieuwe collectie bouwt voort op het succes van H&M’s ‘David Beckham Bodywear’. Petra Jansen, Marketing Manager van H&M Nederland: 'Met de collectie ‘Modern Essentials selected by David Beckham’ kunnen mannen wereldwijd delen in Beckhams alom erkende gevoel voor stijl. Voor de lanceringscampagne zochten we een impactvolle manier om de collectie groots en spraakmakend te presenteren en de locatie tegenover het Amsterdamse Leidseplein is daar perfect voor.'

Ernst Vos, Chief Commercial Officer van de BlowUp Media Group: 'Deze campagne is de ideale manier om te laten zien dat de collectie ‘Modern Essentials selected by David Beckham’ zowel ambitieus als inspirerend is. BlowUPs bieden adverteerders exclusiviteit, hetgeen essentieel is voor topmerken, en spelen ook in op emoties. De locatie van het Marriott in het hart van het winkelgebied van Amsterdam is de meest effectieve manier om consumenten te bereiken die willen delen in de Essential-stijl van David Beckham.'

De geïntegreerde campagne, waarvoor MediaCom de mediaplanning en aankoop heeft gedaan, omvat verder televisie, tijdschriften, online en grootschalige Out of Home-media. Het materiaal dat is gebruikt voor het 1.000 m2 scherm zal worden gerecycled tot tot fashionable shoppingbags die worden weggegeven aan H&M-klanten. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken