Domino's Pizza kiest voor mediabureau PHD

Domino's Pizza kiest voor mediabureau PHD
  • Bureaus
  • 25 jun 2015 @ 00:59
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PitchesFoodMerkenMediabureau

Mediabureau PHD Nederland heeft het Domino’s Pizza-account gewonnen. Domino’s Pizza is het grootste bezorg- en afhaalbedrijf van pizza's ter wereld. Domino’s wil het merk versterken en investeren in verdere groei in Nederland en België voor de komende jaren. PHD wordt verantwoordelijk voor de mediastrategie, planning en inkoop.

Nicky Claeys, CMO Domino’s Pizza in Nederland en België: ’Wij hebben er ontzettend veel zin in, en kijken uit naar een hele mooie samenwerking met PHD. Het bureau heeft een verfrissende strategie neergezet die perfect past bij onze groeidoelstellingen, en verder invulling geeft aan de vernieuwde merkrichting.’

Patrick Molleman, managing director van PHD: 'Wij zijn buitengewoon blij om voor Domino’s aan het werk te mogen. Het is een prachtig merk met zeer ambitieuze doelstellingen. Daarnaast voelt de ondernemende cultuur als een warm bad en is er een hele mooie intermenselijke klik.' 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken