SuperRebel 'verbouwt' voorgevel Moeke

SuperRebel 'verbouwt' voorgevel Moeke
  • Bureaus
  • 28 feb 2017 @ 09:30
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • BrandingCampagnesMerken

De campagne van Moeke 'loopt als een tiet', meldt reclamebureau SuperRebel. Inmiddels lopen Moeke Ginneken, Moeke Rhenen en Moeke Delft in de pas en is de huisstijl en campagne helemaal in lijn. Al deze cafés zijn eigendom van horeca-tycoon Laurens Meijer. Met carnaval wordt er uitgepakt met een voluptueuze merkcampagne.

'Met carnaval loopt Moeke Ginneken de polonaise', grapt Lodewijk Varossieau van SuperRebel. Dit jaar met de schouders op en haar borsten flink vooruit. Voor één keer hebben we Moeke’s karakteristieke gevel onder handen genomen. Het resultaat is een spectaculaire nieuwe voorgevel waar zelfs plastisch chirurg Robert Schoemacher jaloers op zou zijn.'

Maak dus je borst maar nat, waarschuwt Varossieau. 'Carnaval wordt dit jaar een knaller bij Moeke. Met een programma dat bol staat met pluspunten. Optredens van de Big Mamba's, de Hangende Harries, de Teutende Tetten en natuurlijk de Flinke Jongens met hun hit: Ik heb toe-toe-toeters. Dus nog een paar nachtjes slapen en dan geeft Moeke ze van jetsers.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken