D-Reizen zet vergelijken centraal in vroegboek-campagne
- Bureaus
- 14 nov 2017 @ 09:31
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ReclameCommercialsCampagnes
- 14 nov 2017 @ 09:31
- Redactie Bureaus
Zeventig uur. Zo lang is de Nederlander gemiddeld bezig met het uitzoeken van zijn ideale vakantie. Terwijl D-reizen als grootste onafhankelijke vakantie-vergelijker alle mogelijkheden en prijzen al op een rij heeft gezet. In zijn nieuwe vroegboekcampagne laat D-reizen ervaren wat reisliefhebbers met die 70 uur kunnen doen: je vakantiefoto’s van vorig jaar inplakken, bikini’s passen, de beste zomerhits beluisteren of al die tijd checken of je paspoort al verlopen is.
Met een radio- en tv-campagne, bioscoopreclame, online bannering, pre-rolls en POS in de winkel brengt D-reizen een heldere boodschap: zij vergelijkt alle vakantieaanbieders om voor jou de beste deal te vinden, zodat jij je druk kan maken om niks.
Al ruim 50 jaar is D-reizen de betrouwbare en deskundige partner die weet waar vakantieminnend Nederland behoefte aan heeft. Boeken bij D-reizen ontzorgt: doordat D-reizen de prijzen en mogelijkheden van ruim 150 reisaanbieders onderzoekt, vergelijkt en in kaart brengt, heeft de klant keus uit de beste vroegboekbestemmingen onder de zon. Er staat bovendien altijd een Persoonlijke Reisadviseur klaar die optimale service verleent. En dat geeft ruimte voor andere dingen, zoals je druk maken om helemaal niks.
Vakanties onder vergrootglas
Karlyn Blom, brandmarketeer D-reizen: 'Wij regelen je vakantie heel erg goed, of dat nu in het reisbureau is of online. In onze vroegboekcampagne willen we duidelijk communiceren wat onze kracht is: het vergelijken van alle vakanties van alle aanbieders, zodat iedereen altijd de beste deal kan vinden. Daardoor blijft er alle ruimte om ultiem te genieten van je vakantie! We leggen alle touroperators letterlijk en figuurlijk onder een vergrootglas en kunnen zo bijvoorbeeld de 250 beste deals uitlichten. Deze vindt men in de Selectiegids, gratis op te halen in al onze reisbureaus.'
Of je nu zoekt naar een Nederlandstalige kidsclub, op vakantie gaat met een kleintje, solo op stap wilt of de luxe wenst van een ultra all inclusive reis; de beste start is bij D-reizen. De enthousiaste Reisadviseurs hebben het voorwerk reeds gedaan: ze hebben maar liefst 250 persoonlijke favorieten gebundeld in de nieuwste D-reizen Selectiegids.
Credits
Klant: D-reizen
Bureau: Roorde Raclembureau
Verantwoordelijk bij klant: Danja Lekkerkerk, Karlyn Blom
Verantwoordelijk bij Roorda: Judit de Graaff, Joeri Jansen
RTV-producer: Marcel Ossendrijver
Regisseur: Joris Dommels
Producent: William Griffioen
Director of Photography: Tibor Dingelstad
PR: MVPR Amsterdam
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren
- De marketingtransfers van week 16, 2024
- Bifi terug op TV met campagne ‘Stiekem de lekkerste’
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
Laatste Nieuws
- Drie finalisten SAN New Kids on the... 26-04-2024
- De marketingtransfers van week 17,... 26-04-2024
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing