Hornbach kiest voor Mediaplus

Hornbach kiest voor Mediaplus
  • Bureaus
  • 14 aug 2019 @ 10:09
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • KlantenMediabureauCampagnes

Mediaplus Nederland is vanaf oktober de nieuwe mediapartner van Hornbach Nederland. Het mediabureau gaat aan de slag als full-service partner en verzorgt de inkoop van zowel nationale als regionale media van de bouwmarkt, zowel online als offline.

'Het internationale netwerk van Mediaplus Nederland ligt aan de basis van onze keuze', vertelt Maarten Post, Marketing Manager Hornbach Nederland. 'Ook in Duitsland werken we samen met Mediaplus. Belangrijk, nu Hornbach, zowel in Nederland als over de grens, steeds verder groeit. We hebben er vertrouwen in dat Mediaplus Nederland onze spraakmakende, internationale campagnes succesvol onder de aandacht brengt bij het Nederlandse publiek.'

Afscheid van Zigt

Hornbach werkt tot 1 oktober samen met mediabureau Zigt. 'Dit bureau heeft de afgelopen vier jaar een belangrijke bijdrage geleverd aan ons succes en de zichtbaarheid van Hornbach in Nederland', zegt Post. 'Ik heb de samenwerking altijd als prettig ervaren. No-nonsense en transparant.'

Hornbach is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 21.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken