Sabor Verde promoot avocado op regenwater
- Bureaus
- 2 okt 2023 @ 15:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Geen tag
- 2 okt 2023 @ 15:00
- Peter van Woensel Kooy
Sabor Verde heeft Fitzroy gevraagd om het merk te ontwikkelen. Niet alleen qua positionering maar ook de verpakking en verdere communicatie. Jur Baart, oprichter van betrokken bureau Fitzroy: 'Een essentieel visueel kenmerk van de identiteit van Sabor Verde is de illustratie van de prachtige Quetzal vogel, die zichzelf voedt met de avocadoplant en daarnaast ook de zaden verspreidt.'
Ready-to-eat avocado, 100% gevoed door regenwater
Sabor Verde is gek op avocado's. Het is hun doel om elke maaltijd op elk moment van de dag te verrijken. Om het je gemakkelijk te maken - passend in de trend greenvenient - ontwikkelde Sabor Verde een smaakvol assortiment met pure en perfect gerijpte ready-to-eat-avocado-producten! Sabor Verde combineert hun liefde voor avocado's met hun liefde voor de planeet. Daarom drinken hun avocado’s alleen regenwater.
10 maanden regen per jaar
'Regen. Er is waarschijnlijk niemand ter wereld die daar meer van houdt dan het Sabor Verde team. Sabor Verde-avocado's groeien in de natste regio van Mexico: Michoacán. De geboorteplaats van de avocadoboom. Daar regent het maar liefst ruim tien maanden per jaar. Sabor Verde is een trots lid van het Water Footprint Network dat zich inzet voor duurzaam, eerlijk en efficiënt gebruik van zoetwaterbronnen wereldwijd', stelt het avocadomerk zelf.
Positionering, verpakking en communicatie door Fitzroy
Sabor Verde heeft Fitzroy gevraagd om het merk te ontwikkelen. Niet alleen qua positionering maar ook de verpakking en verdere communicatie. Jur Baart, oprichter van Fitzroy: 'Een essentieel visueel kenmerk van de identiteit van Sabor Verde is de illustratie van de prachtige Quetzal vogel, die zichzelf voedt met de avocadoplant en daarnaast ook de zaden verspreidt. Vervolgens is er ook nog het regenpatroon: handgetekende druppels bedoeld om de merkpositionering van de avocado's, die geteeld zijn met regenwater, te benadrukken. In combinatie met de rijke, vreugdevolle, levendige fotografie, zet dit feestelijke merk de avocado producten in de schijnwerpers.'
Sabor Verde zal binnenkort in de supermarkt liggen. Meer weten check dan de website via deze link.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren
- De marketingtransfers van week 16, 2024
- Bifi terug op TV met campagne ‘Stiekem de lekkerste’
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
Laatste Nieuws
- Drie finalisten SAN New Kids on the... 26-04-2024
- De marketingtransfers van week 17,... 26-04-2024
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing