Letterlijk Black Friday voor Buutvrij for life
- Bureaus
- 24 nov 2023 @ 10:53
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 24 nov 2023 @ 10:53
- Michiel van Zaane
Creatief bureau Buutrvij for life staat op omvallen volgens Reuben Alexander, mede-oprichter. Om het hoofd boven water te houden start het bureau met de Grote Ophefuitverkoop.
Grote Ophefuitverkoop is een speciale actie waarbij je tegen gereduceerd tarief een vraagstuk kan neerleggen bij het Amsterdams reclamebureau. De campagne is een initiatief om dreigend faillissement af te wenden.
Reuben Alexander, mede-oprichter van Buutvrij: ‘Deze recessie is ook bij ons keihard aangekomen. Eén van onze grootste opdrachtgevers zit opeens zo krap dat ze niet aan hun verplichtingen kan voldoen. Twee opdrachten gaan niet door. En drie andere campagnes zijn uitgesteld tot volgend jaar. En daarmee is ons steengoede team - dat ‘op de groei’ is aangenomen - opeens topzwaar. Er komt weer werk aan en onze opdrachtgevers kijken met optimisme naar 2024 maar onze reserves zijn op en we missen zoveel omzet dat ons voortbestaan na 20 jaar plotseling gevaar loopt. Als er niks gebeurt, gaan we stuk.’
Black Friday
Buutvrij staat bekend om werk voor duurzame merken, duurzame relaties met opdrachtgevers en een duurzame manier van werken. Maarten Boer (mede-oprichter): ‘We verkopen nooit spullen om maar spullen te verkopen en om geld te verdienen. Je zou kunnen zeggen dat Black Friday het tegenovergestelde is van ALLES waar wij voor staan. En tóch gaan we eraan meedoen: Grote Ophefuitverkoop bij Buutvrij, met spectaculaire aanbiedingen. Net als bij Black Friday.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren
- De marketingtransfers van week 16, 2024
- Bifi terug op TV met campagne ‘Stiekem de lekkerste’
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
Laatste Nieuws
- Drie finalisten SAN New Kids on the... 26-04-2024
- De marketingtransfers van week 17,... 26-04-2024
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing