Sanne Walvisch adjunct-hoofdredacteur digitaal van FD

Sanne Walvisch adjunct-hoofdredacteur digitaal van FD
  • Media
  • 7 jun 2017 @ 10:30
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • JournalistiekPersonaliaDagbladuitgeversMediaOnline

Sanne Walvisch treedt per 1 juli in dienst als adjunct-hoofdredacteur digitaal van Het Financieele Dagblad. Zij zal zich in deze nieuwe functie bezig houden met de digitale (door)ontwikkeling van bestaande en nieuwe FD-uitgaven.

'Met deze nieuwe samenstelling van de hoofdredactie kunnen we de digitale transformatie van het FD verder versnellen', zet hoofdredacteur Jan Bonjer. 'Sanne is gezien haar ervaring en achtergrond de ideale persoon om zich toe te leggen op de ontwikkeling van nieuwe digitale uitgaven voor een groeiend lezerspubliek van het FD.'

De FD-hoofdredactie bestaat straks uit Jan Bonjer (hoofdredacteur), Prisco Battes (adjunct-hoofdredacteur) en Sanne Walvisch (adjunct-hoofdredacteur digitaal). 

Digitale koploper

Sanne Walvisch: 'Het FD is één van de digitale koplopers in Nederland. De digitale uitgaven van het FD worden gewaardeerd door de lezers en de digitale transitie verloopt succesvol met groei in totale betaalde oplage als resultaat. Ik vind het een eer om deze transitie verder te mogen leiden. Mijn belangrijkste doel zal zijn de digitale krant verder te transformeren naar de wensen en behoeftes van onze lezers. Een enorm mooie uitdaging.'

Foto: Henk-Jan Winkeldermaat (Punkmedia)

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken