Diederik Breijer weg bij IPG Mediabrands

Diederik Breijer weg bij IPG Mediabrands
  • Media
  • 4 apr 2019 @ 09:53
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • StrategieMediabureauPersonalia

Diederik Breijer stapt op als CEO van IPG Mediabrands. Hij vindt het tijd voor een nieuwe uitdaging. Breijer vertrekt per eind juni.

Breijer is sinds 2001 verbonden aan IPG. Hij is in 2011 als CEO gaan bouwen aan IPG Mediabrands Benelux, de holding company van onder meer UM, Initiative, Yune, Reprise en Magna.

‘Ik heb bedrijven mogen overnemen, de mooiste pitches en industrie-prijzen mogen winnen en met de meest fantastische collega’s en klanten wereldwijd mogen samenwerken', zo blikt Breijer terug. 'IPG Mediabrands Benelux is de afgelopen vijf jaar verviervoudigd qua omzet, heeft ruim 600 man in dienst, die werkzaam zijn binnen toonaangevende bureaus en biedt een geweldig pakket aan services. Ik heb kortom alles kunnen en mogen doen om IPG Mediabrands te bouwen tot de leidende groep die het nu in zowel Nederland als België is. Dat was een ongelooflijke spannende, eervolle en leerzame rit en daar ben ik erg dankbaar voor.'

Tweede helft carrière

Breijer vindt het nu 'tijd geworden om de bladzijde om te slaan en te beginnen aan de tweede helft van m’n carrière op een moment dat onze industrie bezig is met een enorme transformatie'. 'Ik laat de groep financieel gezond achter in de handen van een ervaren en divers managementteam, waar ik al jaren mee samenwerk en veel vertrouwen in heb.’

Caroline Foster Kenny, CEO EMEA van IPG Mediabrands: ‘We are incredibly thankful to Diederik for the invaluable part he has played in growing IPG Mediabrands Benelux into the successful network it is today, and we wish him all the very best in what is bound to be an exciting new chapter in his career.’

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken