Xite start Connected TV advertentienetwerk
- Media
- 28 nov 2023 @ 13:13
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 28 nov 2023 @ 13:13
- Michiel van Zaane
Het Nederlandse muziekvideoplatform Xite breidt haar advertentiebereik uit met de toevoeging van onder andere Vevo, Spinnin' Records en Qwest TV aan het netwerk.
‘Xite groeit in razend tempo en we merken dat de vraag naar kwalitatieve Connected TV inventory inmiddels groter is dan het aanbod. Om onze adverteerders meer schaal te kunnen bieden, hebben we bewust gekozen voor sterke merken met een groot, kwalitatief bereik en premium brand safe content’ aldus Ingmar Rood, VP Global Advertising Sales bij Xite.
Volgens het platform groeit het bereik van haar interactieve TV-app en thematische Fast-kanalen. Rood benadrukt: ‘Meer en meer adverteerders zetten Connected TV in om hun doelgroep op de meest impactvolle manier te bereiken. Door gericht te targeten op bijvoorbeeld leeftijd, tijd of muziekgenre worden campagnes relevanter en effectiever. Om meer inzicht te kunnen geven in het effect van CTV campagnes, biedt Xite sinds kort ook brand lift studies aan.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuwe campagne Primark25-04-2024
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing