Opposuits lanceert kindercollecties

Opposuits lanceert kindercollecties
  • Online
  • 18 jul 2017 @ 10:16
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Pakkenmerk OppoSuits lanceert op 18 juli twee nieuwe collecties: pakken voor jongetjes van 2 tot 8 jaar en pakken voor tienerjongens van 10 tot 16 jaar. De kleurrijke kinderpakken met opvallende prints zijn nieuwe varianten op de wereldwijd succesvolle heren- en vrouwenlijnen van het merk.

De pakken zijn later dit jaar te koop bij retailers in Nederland als De Bijenkorf, Hudson’s Bay en Bol.com, en bij bekende internationale retailers als Selfridges en Macy’s. Beide lijnen zijn per direct verkrijgbaar via de eigen webshop van OppoSuits.

Vraag vanuit de markt

Met de nieuwe kostuums speelt OppoSuits in op de vraag naar pakken voor tieners en jongere kinderen. ‘We kregen steeds meer vraag vanuit de markt om ook pakken voor kinderen te gaan produceren. Het was voor ons dus logisch om deze stap te nemen,’ zegt Guus Bakker, medeoprichter en eigenaar van OppoSuits. Na maanden van voorbereiding is het bedrijf dan ook ontzettend trots om de nieuwe collecties naar buiten te brengen.

 

Matchende outfits

Het pak bestaat uit een jasje, pantalon en veilige kinderstropdas. Voor €54,95 kan een compleet pak voor de kleinste jongens worden aangeschaft en een pak voor tieners kost €64,95. De kinderpakken zijn verkrijgbaar in verschillende prints, waaronder een testbeeld- en een stripboekenprint. Kinderen kunnen nu hun outfit matchen met die van hun ouders, want de prints van de jongenspakken zijn ook leverbaar in de versies voor volwassenen.

Over OppoSuits

Het idee van OppoSuits ontstond tijdens een reis door Zuidoost-Azië. De distributiecentra in de VS, UK, Canada, Australië en Nederland. De multinational bestaat inmiddels uit meer dan 40 medewerkers, die werken vanuit kantoren in Roelofarendsveen en New York City.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken